پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا درانتظار تصمیم یری مینا؛ اورتون یا منچستر یونایتد؟

کد خبر : 81864  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 مرداد 1397
تصمیم بزرگ یری مینا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو تکلیف خروج یری مینا از بارسلونا مشخص شده و حالا یری مینا باید تا ساعاتی دیگر که تا 48 ساعت دیگر پنجره نقل و انتقالات لیگ جزیره بسته خواهد شد از بین اورتون و منچستر یونایتد یکی را انتخاب کند.

 

طبق گزارش، منچستر یونایتد در ساعات اخیر فشار خود را برای جذب یری مینا افزایش داده مدافعی که 6 ماه قبل با 11.8 میلیون یورو از پالمیراس وارد بارسلونا شد و حالا همه چیز به شخص یری مینا وابسته است که از بین اورتون و منچستر یونایتد کدام تیم را انتخاب خواهد کرد و لیون نیز در مرحله اولویت بعدی قرار دارد.

 

یری مینا با هر دو باشگاه اورتون و منچستر یونایتد به توافق رسیده و پیشنهادات ارائه شده نیز نزدیک به خواسته بارسلونا است و باشگاه می پذیرد و واقعیت انتقال یری مینا در برطرف شدن شک و تردید خودش قرار دارد تا بهترین انتخاب را ربای آینده خود داشته باشد.

 

یری مینا ر منچستر یونایتد فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا و توجهات رسانه ها را در کنار فتح عناوین قهرمانی خواهد داشت که این مزایا در اورتون فراهم است اما از طرف دیگر ممکن است آینده او در منچستر یونایتد با خرید بازیکنی بزگ در ژانویه نیز به زودی فروکش کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.