پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وقتی اریک، بارتومئو و انگلستان نان بری کردند؛ پوگبا حرف نزن !

کد خبر : 82001  |  زمان ارسال : جمعه 19 مرداد 1397
چه کسی جز پوگبا و فرنکی به بارسلونا لینک خواهد شد؟

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که پنجره نقل و انتقالات لیگ جزیره در سالیان گذشته تقریبا همزمان با سایر لیگ های اروپایی بسته می شد این اتفاق در تابستان امسال 3 هفته زودتر رخ داد تا تکلیف نقل و انتقالات بارسلونا در بخش خروجی ها نیز با پیوستن دینیه، یری مینا و گومز به اروتون تقریبا مشخص شود.

 

اریک آبیدال و بارتومئو در این تابستان مالکوم و آرتورو ویدال را در حداقل زمان ممکن و بدون هیچ گونه شایعه ای با مناسب ترین قیمت با هایجک از دست رم و اینتر جذب کردند و خرید آرتور هنریکه و لنگلت نیز از فصل قبل قابل پیشبینی بود تا بدین صورت باشگاه هیچ مهره شایعه رسانه ای را در این پنجره جذب نکرده باشد تا حالا رسانه ها مهره جدیدی برای لینک کردن نداشته باشند.

 

از سوی دیگر اریک آبیدال نیر در مراسم معارفه آرتورو ویدال تیم را آماده فتح سه گانه و کامل نامید تا هم اکنون رسانه ها تنها روی درخواست خروج پوگبا و امیدواری به ورود آژاکس جهت مذاکره برای فرنکی دی یانگ دل ببندند چون بارسلونا را نمی توان به بازیکنی جدید لینک کرد مگر اینکه شاهد خروجی غیر منتظره ای باشیم.

 

امروز موندو از انتظار بارسلونا تا 31 آگوست برای پوگبا خبر داد یعنی اینکه رسانه ها بارسلونا را تا آخرین روز به پوگبا لینک خواهند کرد که بدترین خبر برای آن ها می تواند مصاحبه پوگبا و تکذیب شایعات و اعلام ماندن در منچستر یونایتد باشد.

 

فرنکی دی یانگ نیز اوج خبرهایش می تواند به پس از حذف آژاکس مقابل استاندارد لیژ شکل بگیرد که در بازی رفت در بلژیک به تساوی 2-2 رسیدند تا در فاصله 2 هفته تا پایان پنجره تابستانی ورود آژاکس به مذاکره در رسانه ها داغ شود.

 

در بخش خروجی ها نیز در کنار مارلون و سرجی سمپر بزرگ ترین مهره خروج می تواند رافینیا باشد که او نیز با عملکرد خوب در پیش فصل می تواند در بارسلونا بماند.

 

درخصوص عثمان دمبله نیز که شایعه پیشنهاد 100 میلیون یورویی آرسنال بسیار ضعیف بود با مصاحبه دمبله مبنی بر ماندن نابود شد و حالا پاری سن ژرمن به بارسلونا لینک شده درحالی که دمبله رسما از ماندن سخن گفته است.

 

درحالی که سایر تیم های بزرگ به ویژه رئال مادرید می توانند همچنان با خریدهای بزرگ بازار نقل و انتقالات را تکان دهند اما به نظر می رسد که کار نقل و انتقالاتی بارسلونا به پایان رسیده است.

 

اگر پوگبا پس از بازی امروز با لستر سیتی و یا در اسرع وقت حرف بزند و نسبت به ماندن اطمینان دهد، چه کسی جز فرنکی به بارسلونا لینک خواهد شد؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.