پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تهدیدی برای دمبله : پاری سن ژرمن در کمین !

کد خبر : 82051  |  زمان ارسال : شنبه 20 مرداد 1397
گزارش امروز موندو دپورتیوو

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا منتظر اتفاقات بعدی در مورد دمبله 21 ساله در بازار نقل و انتقالات است . باشگاه به طور رسمی به این بازیکن گفته که او را میخواهند . البته در مدیریت ورزشی آنها به خوبی از تماس پاری سن ژرمن با اطرافیان عثمان برای تغییر نظر این بازیکن آگاه هستند . بارسلونا در مورد اقدامات باشگاه فرانسوی میداند و همانطور که موندو دیروز هم گفت این مساله را منابع باشگاه تایید کرده اند . در هفته های اخیر تماس هایی بین بارسلونا و پاری سن ژرمن برای انتقال آدریان رابیو صورت گرفته است . در حقیقت پپ سگورا و آبیدال در اوایل جولای به پاریس سفر کردند تا در مورد رابیو با باشگاه فرانسوی صحبت کنند . بارسلونا نمیخواست پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی را تحریک کند اما آنها میخواستند فیس تو فیس گفتگو کنند تا شفاف کارها پیگیری شود و از ایجاد تنش جلوگیری گردد .

 

در راستای همین گفتگو ها نام دمبله نیز به بیرون درز کرد . باشگاه فرانسوی به ویژه با آمدن توماس توخل نگاه ویژه ای به دمبله دارد . توخل و دمبله یک فصل در دورتموند با هم بودند . توخل عاشق بازی سریع , مسلط و فنی دمبله است و عثمان با او در مورد تاکتیک ها و مسائل شخصی صحبت میکند .

 

اخیرا مهاجم بارسلونا در مورد مربی سابق خود گفته است " توخل یکی از بهترین مربیان جهان است که برای من در کنار زیدان و پپ گواردیولا قرار دارد . رابطه ای که توخل با بازیکنانش دارد باورنکردنی است . بالاتر از او نیست . او بهترین است " .

 

کمتر از یک سال قبل توخل در مورد دمبله چیزهای بهتری گفت " عثمان بااستعداد ترین بازیکنی است که تاکنون تمرین داده ام . از لحاظ فنی او با استعداد است . وقتی مسی و رونالدو به پایان برسند او نامزد خوبی برای توپ طلا خواهد بود " .

 

واقعیت این است که تمجیدهای توخل باعث شده تا پاری سن ژرمن حسابی برای عثمان دمبله وسوسه شود . این بازیکن گفته میخواهد در بارسلونا بماند اما مطمئنا اعتماد ارنستو والورده نقش مهمی خواهد داشت . بارسلونا اخیرا با مالکوم قرارداد بسته است .

 

باشگاه در حالت انتظار است . آنها میخواهد دمبله ادامه دهد اما میدانند که احتمال دریافت پیشنهادات نجومی وجود دارد اما رفتارهای پاری سن ژرمن را در وسوسه کردن عثمان توهین آمیز میدانند . در حال حاضر پیشنهادی وجود ندارد اما اگر پیشنهادی ارائه شود بررسی خواهد شد . این از لحاظ ورزشی و اقتصادی مهم است . بند دمبله 400 میلیون یورو است اما انتظار میرود پیشنهادات دیگر نیز متقاعد کننده باشند ( دیروز موندو گفت به قیمتی که بارسلونا پارسال خرید رضایت نمیده )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.