پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا : رقابت های شدید برای رسیدن به ترکیب اصلی

کد خبر : 82223  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 مرداد 1397
کار والورده برای انتخاب ترکیب اصلی دشوار است

اختصاصی بارسا نیوز - والورده برای انتخاب تیم اصلی کار سختی در پیش دارد.

 

طبق گزارش مارکا ، اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا با خرید های خوبی که در این تابستان انجام داده تیم کاملی در اختیار سرمربی تیم قرارداده و حالا در فصل پیش رو بین بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت شدیدی در پیش خواهد بود. ویدال ، آرتور ، مالکوم و لنگله ورودی های جدید بارسلونا تا به اینجای کار بوده اند.

 

مارک آندره تراشتگن و یاسپر سیلسن

 

مارک آندره تراشتگن قطعا سنگربان شماره یک و اولویت اول کادر فنی بارسلونا خواهد بود. والورده باید دقت کند که سیلسن نیز میتواند در نقاط مختلف فصل درون دروازه تیم قرار بگیرد ! سیلسن تلاش میکند باشگاه را ترک کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد بعید است وضعیتش عوض شود.

 

 

ایوان راکیتیچ و آرتور

 

با ورود آرتور به بارسلونا حالا والورده عنصر جدیدی در خط هافبک دارد. در خط هافبک بارسلونا جایگاه بوسکتس تضمین شده است بنابر این راکیتیچ و آرتور باید برای یک پست رقابت کنند. ستاره برزیلی ممکن است گزینه ای باشد تا راکیتیچ بیشتر از گذشته بتواند استراحت کند هر چند که کادر فنی و مدیریت امید های زیادی به آرتور ملو دارند.

 

 

عثمان دمبله و مالکوم

 

ستاره فرانسوی با قیمت زیادی راهی بارسلونا شد و در اولین فصل حضورش نتوانست به خوبی خود را نشان دهد. بارسلونا در تابستان با مالکوم پدیده برزیلی بوردو قرارداد امضا کرد این دو بازیکن سبک بازی شبیه به هم دارند و قطعا برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت هیجان انگیزی در پیش دارند. به نظر میرسد که والورده میخواهد در فصل پیش رو از سیستم 3-3-4 استفاده کند گفتنی است که دمبله فصلش را با درخشش در سوپر کاپ اسپانیا آغاز کرده است.

 

 

سرخیو بوسکتس و آرتورو ویدال

 

هافبک شیلی در زمان انتقال به بارسلونا عنوان کرد که برای کمک به تیم و کسب موفقیت به این باشگاه آمده و این دقیقا همان کاری است که باید انجام دهد. بوسکتس بازیکنی است که به سبک و عملکرد تیم کمک میکند در مقابل ویدال خصوصیات متفاوتی دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.