پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده با ماندن رافینیا مشکل ندارد

کد خبر : 82239  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 مرداد 1397
ارنستو تحت اثیر قرار گرفت

اختصاصی بارسانیوز – با مصدومیت شدید رافینیا در فصل 2016/17 و از دست دادن نیم فصل نخست فصل گذشته و در دسترس نبودن برای والورده در پیش فصل که منجر به خروج زمستانی او برای به دست آوردن فرصت بازی شد، رافینیا با درخشش در بازی های پیش فصل توانسته رضایت نسبی والورده را جذب کند و طبق گزارش موندو، درصورتی که رافینیا تیمی برای خروج پیدا نکند با خروج گومز می تواند در بارسلونا به کارش ادامه دهد.

 

درحالی که در حال حاضر اینتر میلان علاقه مند ترین تیم برای خرید اوست اما باشگاه برای فروش او اجباری در کار نمی بیند چون والورده روی کمک رافینیا به تیم در طول فصل امیدوار است.

 

هم اکنون تنها مشکل رافینیا این است که والورده نمی تواند فرصت بازی قابل توجه در ترکیب اصلی تیم را برایش تضمین کند و با ترافیک شدید در خط هافبک احتمال خط خوردن نامش از لیست بازی های تیم نیز با وجود راکیتیچ، ویدال، بوسکتس، دنیس، آرتور و کوتینیو و حتی مالکوم وجود خواهد داشت در شرایطی که والورده بخواهد سیستم 3-3-4 را ارائه کند که تاکنون اینگونه بوده است.

 

بنابراین والورده به رافینیا به عنوان یک بازیکن کمکی می نگرد و حالا این رافینیا است که باید بین گزینه تعویضی بودن و بازی در نرکیب ثابت تیمی دیگر انتخاب کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.