پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر بارسلونا در مورد انجام یک بازی لالیگا در آمریکا

کد خبر : 82316  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 مرداد 1397
نظر شما چیست ؟ آیا چنین بازی به ضرر بارسلونا خواهد بود ؟

اختصاصی بارسا نیوز - امروز اعلام شد که لالیگا و Relevent که یک شرکت چند ملیتی در زمینه رسانه , ورزش و سرگرمی است به توافقی 15 ساله دست یافتند که به موجب آن مسابقات رسمی اسپانیا در آمریکا برگزار شود . این شامل تمام بازی ها نیست ( فقط 1 بازی ) و البته شامل تیم های بارسلونا و رئال مادرید میشود ( الکلاسیکو جزو این برنامه نیست ) .

 

این مساله توسط ال پایس نیز تایید شده است و تقریبا رسمی شده است . گفته میشود در این فصل یا بارسلونا و یا رئال مادرید که تیم های پرطرفداری هستند باید یکی از بازی های خود را در آمریکا انجام دهند .

 

منابع باشگاه بارسلونا در این زمینه به موندو دپورتیوو گفته اند که موافق این توافقنامه هستند و از نظر آنها منطقی و مثبت است زیرا به گسترش بازار فوتبال اسپانیا در بازار بزرگی همچون آمریکا منجر خواهد شد . آنها معتقندند که چنین بازی برای تیم اول بارسلونا مشکلی ایجاد نمیکند و برای انجام آن تاریخ قابل قبولی پیدا خواهد شد .

 

گفتنی است تور پیش فصل بارسلونا نیز با هدف گسترش حضور در بازار آمریکا صورت گرفت و بازار آمریکا مدت هاست که مورد بررسی مدیران بارسلونا است زیرا درآمدزایی خوبی دارد و برند باشگاه در حال رشد است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.