پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمله شدید خاویر تباس رئیس لالیگا به پاری سن ژرمن و یوونتوس

کد خبر : 82371  |  زمان ارسال : جمعه 26 مرداد 1397
خاویر تباس رئیس لالیگا این روزها به شدت عصبانیت است . انتقال نیمار برای او کم بود حالا رونالدو هم به آن اضافه شده و شایعات مودریچ هم که دیگر ....

اختصاصی بارسا نیوز - تباس در ستون ویژه ABC در مورد انتقال های دیوانه کننده اخیر نوشت . در دو سال گذشته نیمار با 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و رونالدو نیز اخیرا با 100 میلیون یورو راهی یوونتوس شده است .

 

یکی از دلایل عصبانیت تباس هزینه ی انتقال های انجام شده است . او پاری سن ژرمن و منچستر سیتی را متهم کرد که از سوی دولت قطر تامین مالی میشوند تا بازار نقل و انتقالات را " بی ثبات " کنند .

 

او در مورد نقل و انتقالات در ستون ABC نوشت :

ما باید بپرسیم چه اتفاقی افتاده است . لالیگا در حال از دست دادن ستارگانش است و این اتفاق نباید رخ دهد . من در مورد پاری سن ژرمن و یوونتوس که رونالدو را خرید صحبت میکنم .

 

تباس پس از این صحبت به اینتر میلان و علاقه این باشگاه به لوکا مودریچ پرداخت و در این خصوص گفت :

در مورد اینتر ؟ آنها پول خرید مودریچ را ندارد اما به نحوی , آنها شانس صرف مقدار زیادی پول برای امضا با او را داشته اند .

 

تباس در پایان نیز توضیح داد که باید انتقال های گران مطابق قانون انجام شود :

من در مورد یوونتوس اطمینان ندارم , باید ببینیم که این معامله ( رونالدو ) را چگونه توضیح خواهند داد ( پولش رو از کجا آوردند ) . من مطمئن هستم که اینتر میخواست برای خرید مودریچ نوعی حیله سوار کند . همین اتفاق برای پاری سن ژرمن و نیمار رخ داد . باشگاه هایی مانند پاری سن ژرمن و منچستر سیتی نقل و انتقالات را بی ثبات میکنند و طرفداران فوتبال اسپانیا باید از این مساله آگاه باشند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.