پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : هربار که مسی گل اول را به ثمر میرساند , بارسلونا فصل موفقی دارد !

کد خبر : 82437  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 مرداد 1397
هربار که ستاره آرژانتینی گل اول بارسلونا در لالیگا را به ثمر رسانده است این باشگاه موفق به کسب عناوین قهرمانی مهم شده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , لیونل مسی زننده اولین گل بارسلونا در فصل 2018/19 لالیگا بود . مهاجم آرژانتینی 2 گل به ثمر رساند . گل اول او 6 هزارمین گل تاریخ بارسلونا در لالیگا بود . اما این همه چیز نیست !

 

رادیو کاتالونیا در این مورد به موضوع جالبی اشاره کرد . هرگاه مسی اولین گل بارسلونا در لالیگا را به ثمر رسانده است , قهرمانی بارسلونا در پایان فصل تضمینی بوده .

 

لیونل مسی کار خود را از فصل 2004/05 به عنوان بازیکن تیم اول آغاز کرد و از آن به بعد هرگاه در اولین بازی بارسلونا در لیگ گلزنی کرده است باشگاه , فصل را قهرمانی های بزرگ به پایان رسانده است .

 

اولین بار بارسلونا برنده 3 گانه شد

فصل اولی که مسی گل اول را در لالیگا به ثمر رساند به 10 سال قبل برمیگردد . در فصل 2008/09 مسی در نیوکمپ برابر سانتاندر گل اول را زد . با وجود اینکه پیروزی بدست نیامد اما فصل با قهرمانی در لیگ , کوپا دل ری و لیگ قهرمانان تحت مربیگری گواردیولا به پایان رسید .

 

دو سال بعد مسی دوباره گل اول را به ثمر رساند

2 سال بعد یعنی در فصل 2010/11 مسی اولین گل بارسلونا را در لیگ برابر ریسینگ سانتادر گل اول بارسلونا را به ثمر رساند . بارسلونا در این بازی به پیروزی رسید ( با نتیجه 3-0 ) و فصل با 2 گانه لالیگا و لیگ قهرمانان به پایان رسید .

 

3 گانه دیگری در فصل 2014/15

دومین هتریک قهرمانی بارسلونا . مسی نه تنها در 3گانه دوم تعیین کننده بود اما همچنین اولین گل بارسا را در لیگ طی این فصل به ثمر رساند . او برابر الچه در نیوکمپ از روی پاس بوسکتس به گل رسید .

 


بارسلونا شب گذشته موفق شد با 3 گل آلاوس را شکست دهد . مسی گل های اول و سوم بارسلونا در این بازی را در اولین هفته لالیگا مانند فصل 2008/09 به ثمر رساند . آیا دوباره تاریخ تکرار میشود ؟ خواهیم دید !

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.