پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سقف پیشنهاد بارسلونا برای رابیو؛ 50 میلیون ( + عکس)

کد خبر : 82499  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 مرداد 1397
آخرین تلاش برای آدرین رابیو

اختصاصی بارسانیوز – در حالی که تا به اینجای کار تعدد بازیکنان در میانه زمین کارلس آلنا را مجبور به بازگشت به تیم دوم می کند اما خبر از تلاش بارسلونا برای جذب آدرین رابیو به گوش می رسد درحالی که اریک آبیدال پس از اتمام اولتیماتوم به او آرتورو ویدال را جذب کرد.

 

درحالی که بعید به نظر می رسد پس از 4 خرید صورت گرفته تابستانی در کنار موسی واگوئه برای تیم دوم بارسلونا خرید دیگری داشته باشد اما موندو دیپورتیوو خبر از آخرین تلاش بارسلونا برای جذب آدرین رابیو با حداکثر قیمت 50 میلیون یورو داد.

 

پس از فروکش کردن انتقال تابستانی پوگبا به بارسلونا هم اکنونرسانه ها مجددا بحث انتقال رابیو و حتی معاوضه راکیتیچ را باز کرده اند و این احتمال را تا 31 آگوست منظور کرده اند.

 

آدرین رابیو در سال پایانی قرارداد هنوز تمکدید پاریسی ها را امضا نکرده و برای تابستان آینده به صورت رایگان در دسترس هر باشگاهی که بتواند با ان به توافق شخصی برسد خواهد بود که توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن درخصوص او گفت:

خب ما اینگونه وضعیت های قراردادی را به خوبی میدانیم و خود رابیو است که باید تصمیم بگیرد.

 

 

طبق گزارش، در شرایطی که باشگاه پاری سن ژرمن سخت گیر است اما بارسلونا نیز قص باج دادن ندارد و باتوجه به سن 23 سالگی و استعداد این بازیکن سقف پیشنهاد 50 میلیون یورویی را تعیین کرده است.

 

طبق گزارش، پاری سن ژرمن برای خرید مدافع چپ روی فیلیپه لوئیز و خوان برنات حساب باز کرده و برای خرید این دو شاید مجبور به فروش آدرین رابیو شود.

 

 

بارسلونا با توجه به اینکه برای انتقال رایگان رابیو مجبور به پرداخت دستمزد بالا با ورود سایر باشگاه ها به رقابت برای جذب او خواهد بود در تلاش است تا انتقال او را در همین تابستان رقم بزند به ویزه که رابیو کیفیت فراوانی را برای ارنستو والورده در میانه زمین به ارمغان خواهد آورد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.