پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آغاز پروژه تمدید ارنستو والورده !

کد خبر : 82546  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 شهریور 1397
بارسلونا در حال حاضر تصمیم به تمدید دارد

اختصاصی بارسانیوز – علی رغم نارضایتی هایی ازدست ارنستو والورده در بین هواداران اما باشگاه اعم از مقامات، هیات مدیره و بازیکنان از ارنستو والورده به عنوان یک شخصیت بزرگ مربی گری از ارنستو والورده رضایت دارند و از همین رو به تمدید با او فکر می کنند.

 

ارنستو والورده در تابستان قبل با قراردادی 2 ساله با بند افزایش اختیاری 1 ساله به بارسلونا پیوست و حالا رسما در آخرین سال قرارداد خود به سر می برد و از همین رو باشگاه به فکر تمدید با والورده افتاده و به دنبال آغاز پروژه مذاکره تمدید با ایناکی ایبانز مدیر برنامه اوست.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه در نظر دارد تا در ماه سپتامبر (1 ماه دیگر) یا اوایل اکتبر، گفت و گو جهت تمدید را آغاز کند تا در این سیاست رو به جلو حرکت کنند که بحث تمدید قرارداد او به نتایج انتهای فصل بستگی نخواهد داشت تا به این امر متهم نشوند تا والورده نیز با آرامش در طول فصل به کار خود ادامه دهد چون در صورت عدم تمدید او هرچه به انتهای فصل نزدیک تر شود بیشتر زیر فشار و سوال رسانه ها در کنفرانس هایش درخصوص تمدید خواهد بود.

 

 

والورده معتقد است که فرصت برای انجام این کار زیاد است همانطور که تمدید با بیلبائو را به ماه های پایانی موکول می کرد اما در بارسلونا مدیران چنین چیزی را نمی خواهند و قصد دارند تا با آرامش این موضوع بررسی شود.

 

با فتح 3 جام از 4 جام ممکن فصل 2017/18 بارسلونا قصد دارد تا اعتماد را به والورده تزریق کند و از این رو آبیدال پس از بازگشت از تعطیلات موضوع تمدید با والورده را در دستور کار قرار خواهد داد.

 

طبق گزارش برخی منابع، تمدید والورده ربطی به عملکرد جامی در حال حاضر ندارد و باشگاه می خواهد در وهله اول تمایل شخصی والورده را بداند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.