پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سالگرد حضور دمبله " پشه جدید " در بارسلونا

کد خبر : 82654  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 شهریور 1397
گزارشی از اسپورت

اختصاصی بارسا نیوز - امروز یکشنبه حضور دمبله در بارسلونا 1 ساله شد . دمبله یک سال پس از امضای قرارداد با بارسلونا , " پشه " ای است که شروع به پرواز میکند .

 

دمبله بارسلونا هنوز با دمبله دورتموند فاصله زیادی دارد . تقریبا به همان اندازه ای که در فصل اول حضورش در بارسلونا هم این را نشان داد . این سندروم در بازیکنان دیگری مانند آبیدال و هانری نیز دیده میشود .

 

مبلغ قرارداد عثمان 105 میلیون یورو ثابت + 40 میلیون متغییر است . او خرید گرانی برای تقویت تیم در تاریخ بارسلونا به حساب می آمد . البته او قبل از کوتینیو خریداری شد و حالا لقب دومین بازیکن گران قیمت تاریخ را بارسلونا را به خود اختصاص داده است . ماموریت او این بود که جایگزین نیمار شود اما مصدومیت های جدی را پشت سر گذاشت و موانع بسیار دشواری پیش روی او قرار گرفت اما او بر آنها غلبه کرد . به خصوص از لحاظ روحی و روانی برای پسری با سن 20 سال که تا قبل از 18 سالگی ناشناخته بود و کشورش را ترک نکرده بود .

 

 

گل او مقابل چلسی لحظه خوبی برایش بود اما نارضایتی ها در خصوص او نه به عملکردش بلکه به رفتارهای غیرحرفه ای این بازیکن از جمله رژیم غذایی نامناسب , تاخیر در تمرینات و ارتباط کم با هم تیمی ها اشاره داشتند . مورد ارتباط بیشتر به دلیل آشنا نبودن به زبان اسپانیایی است .

 

در چنین سناریویی باشگاه با درخواست هایی برای فروش او مواجه شد اما هرگز به او برچسب فروشی زده نشد . دمبله نیز دچار تردید شده بود و تردید زمانی برای او بیشتر شد که خرید مالکوم به معنای یک رقیب مستقیم برای او محسوب میشد . پاری سن ژرمن و آرسنال به دمبله شدیدا علاقه داشتند اما بارسلونا نسبت به انتقال این بازیکن با وجود دقایق کم بازی در جام جهانی تردید داشت .

 

 

حالا زبان بدن دمبوز تغییر کرده است . او به هم تیمی هایش نزدیک تر شده است . درخشش های اخیر او تصادفی نیست . او پس از درخشش در طنجه در سوپرکاپ این شنبه برابر وایادولید نیز تنها گل بازی را به ثمر رساند و از روبرتو بلافاصله برای دادن پاس تشکر کرد . مسی نیز به سرعت به حمایت از این بازیکن جوان پرداخت .

 

 

هنوز زود است که نام او را در بلندگو صدا کنیم اما به نظر میرسد دمبله شروع به پریدن کردن است و فقط باید به این عملکرد تداوم ببخشد . او میتواند کیفیتش را قطعا به نمایش بگذارد . سلام به " پشه جدید " .  
 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.