پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رضایت مدیران بارسلونا از میراندا - دینیه

کد خبر : 82733  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 شهریور 1397
آبیدال میدید که به دینیه بازی نمیرسد و مربی هم در نهایت قبول کرد

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , خروج لوکاس دینیه باعث تعجب مدیران ورزشی و مربیان بارسلونا نشد زیرا آنها هفته ها بود که در مورد نارضایتی این بازیکن از اینکه دقایق کمی بازی میکند اطلاع داشتند . حتی بازی کم او باعث شد تا دینیه جام جهانی را هم از دست بدهد . وقتی آبیدال دید که هموطن او تقریبا جایی برای بازی پیدا نیمکند , میراندای در حال ظهور را به عنوان نیمکت آلبا در نظر گرفت .

 

در ابتدا والورده فکر میکرد که دینیه مدافع باتجربه تری برای جایگزینی آلبا است اما مدیران رده بالای بارسلونا به دنبال استفاده از بازیکنان آکادمی هستند زیرا این بازیکنان بیشتر با فلسفه باشگاه آشنایی دارند . در نهایت نیز والورده تصمیم آنها برای خروج لوکاس دینیه را پذیرفت و در تور پیش فصل به مارک کوکوریا و خوان میراندا بازی داد . در بازی برابر سویا از میراندا دعوت کرد اما در برابر بوکاجونیور بود که به او بازی داد .

 

در نهایت میراندا به عنوان نیمکت آلبا برای فصل جدید انتخاب شد و دینیه نیز باشگاه را ترک کرد . میراندا با بند خروج 200 میلیون یورویی تا سال 2021 قراردادش را تمدید کرده است . او فعلا با تیم بارسلونا B بازی میکند اما در صورت نیاز والورده او به تیم اصلی می آید . در همین حال ورمائلن هم به عنوان جایگزین آلبا در صورت نیاز بازی خواهد کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.