پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بروزرسانی نقل و انتقالات بارسلونا : پنجره بدون انجام درخواست والورده بسته شد !

کد خبر : 82785  |  زمان ارسال : جمعه 9 شهریور 1397
کاتالان ها در تابستان دیگر بازیکنی خریداری نمیکنند هرچند والورده تمایل زیادی به جذب یک هافبک آچار فرانسه داشت .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا , بارسلونا خرید جدیدی با وجود اصرار والورده برای جذب یک هافبک نخواهد داشت . با این وجود بارسلونا همچنان خرید 3 بازیکن را در دستور کار دارد : فرنکی دی یانگ , آدرین رابیو و پل پوگبا . این 3 بازیکن به شدت با بارسلونا مرتبط هستند اما در حال حاضر انتقال هیچکدام انجام نمیشود .

 

 

باشگاه های این بازیکن به ترتیب آژاکس , پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد هستند که هیچکدام با انتقال موافق نبودند اما کاتالان ها امیدوارند در سال آینده شرایط تغییر کند و دوباره برای خرید آنها تلاش خواهند کرد .

 

نام دیگری که البته با بارسلونا در ارتباط بود میرالم پیانیچ است که انتقال او بسیار دشوار خواهد بود زیرا او اخیرا قراردادش را تمدید کرده است .

 

همچنین طبق گزارش مارکا , والورده علاوه بر یک هافبک آچار فرانسه به دنبال یک مدافع چپ نیز برای نیمکت جوردی آلبا بود . پس از خروج لوکاس دینیه نیمکت خاصی برای آلبا وجود ندارد با این حال باشگاه کاتالان بر روی جوانان خود به خصوص میراندا حساب باز میکند . هرچند کوکوریا را هم باید در نظر گرفت . هرچند مارکا معتقد است که این 2 بازیکن لاماسیا آمادگی زیادی برای قبول این مسئولیت بزرگ ندارند .

 

در نهایت میرسیم به رافینیا که گفته میشد در آستانه انتقال به رئال بتیس قرار دارد اما طبق آخرین گزارشات او در بارسلونا ماندنی شد زیرا بارسلونا با بتیس بر سر شرایط مالی به توافق نرسید . هدف بارسلونا امضای قرارداد جدید با رافینیا و سپس فروش این بازیکن است .

 

باشگاه امیدوار است رافینیا بماند زیرا 25 میلیون یورو برای این بازیکن بسیار کم است و ارزش او بیش از اینهاست ( اشاره به اینکه اگر شرایطی ایجاد شود که او به بتیس برود ) . رافینیا حداقل 40 الی 45 میلیون یورو ارزش قیمت دارد و اگر با مبلغ کمتری در این تابستان بارسلونا را ترک کند جای شگفتی زیادی دارد .

 

# گفتنی است در نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا اقدام به خرید آرتور ملو , کلمنت لنگله , مالکوم و آرتورو ویدال کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.