پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: ترکیب اصلی و ثابت مهم نیست؛ تازه آغاز راه است

کد خبر : 82881  |  زمان ارسال : یکشنبه 11 شهریور 1397
ارنستو پس از بازی

اختصاصی بارسانیوزارنستو والورده و شاگردانش در آخرین بازی قبل از بازی های ملی با نتیجه 8-2 از سد هوئسکا گذشتند که والورده با این نمایش درخشان هواداران را به آینده امیدوارتر کرد.

 

ارنستو والورده پس از بازی گفت:

هوئسکا در ضدحمله تیمی خطرناک است و این بازی سختی برای ما بود که صبر زیادی داشتیم تا بتوانیم روند بازی را تغییر دهیم. پس از اتمام نیمه نخست در نیمه دوم بهتر شدیم و نتیجه نهایی بازی این را اثبات می کند. کارهای زیادی در حمله انجام دادیم و به لطف همین حملات و روندب ازی 8 گل زدیم. آن ها گل اول بازی را خیلی زود به ثمر رساندند ولی گل دوم غافلگیرانه تر بود چون ما گل سوم را به ثمر رسانده بودیم و بازی در کنترل ما بود. به ره حال باید در فاز دفاعی اتفاقات بازی را تجزیه و تحلیل کنیم.

 

صدرنشینی؟

لیگ تازه شروع شده است. خوشحالم که توانستیم 8 گل به ثمر برسانیم. درست است که در صدر جدول هستیم و تیم هایی چون اتلتیکو مادرید و والنسیا پشت سر ما قرار دارند اما لیگ تازه آغاز شده و ما هم ترجیح می دهیم در همین جایگاه باشیم.

 

داور ویدیویی و تعویق شادی پس از گل؟

خب با این تکنولوژی گل ها باتاخیر جشن می گیریم اما این حس را داریم که همه چیز ایده آل پیش می رود.

 

ترکیب ابتدایی؟

هنوز بازی های زیادی درپیش است و به همه فرصت بازی خواهد رسید. مهم نیست که این ترکیب اصلی و ثابت ما هست یا که نه بلکه مهم پیروزی در هر بازی با هر 11 نفر ابتدایی است.

 

صحبت با پیکه؟

بله و فکر نمی کنم چنین مسایلی او را تحت تاثیر قرار دهد. او بازیکنی است که به بهترین نحو ممکن با شرایط می سازد و شکی در این خصوص نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.