پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

48 ساعتی که سرنوشت رافینیا را تغییر داد !

کد خبر : 82931  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 شهریور 1397
48 ساعتی که باعث شد رافینیا باشگاه بارسلونا را ترک نکند !

اختصاصی بارسا نیوز - با وجود شایعات او در بارسلونا ماندنی شد.

 

طبق گزارش موندو ، پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی رافینیا در آستانه انتقال به رئال بتیس بود اما این مهم رخ نداد. دو روز پیش از دیدار مقابل وایادولید سرمربی تیم آماده بود که رافینیا را از لیست تیمش خارج کند چرا که او مطمئن بود که این هافبک برزیلی باشگاه را ترک میکند. مذاکرات با بتیس پیشرفت کرده بود و پدر رافینیا نیز به این باشگاه به توافق رسیده بود.

 

رافینیا برای اینکه بتواند تصمیم نهایی خود را بگیرد 48 ساعت زمان خواسته بود در همان مدت باشگاه بتیس در کنار رافینیا مذاکرات خود را با باشگاه پاریسن ژرمن برای جذب لو سلسو آغاز کرده بود تا با دست خالی پنجره نقل و انتقالات برای آن ها بسته نیشود.

 

پیش از دیدار مقابل وایادولید رافینیا از لیست والورده برای این دیدار خط خورد و بعد از این مسئله رافینیا در مورد خروجش از والورده سوال پرسید و والورده نیز تصمیم را برای این هافبک برزیلی آزاد گذاشته بود. والورده به رافینیا توصیه کرده بود که برای بدست آوردن دقایق بیشتر به صورت قرضی راهی بتیس شود و قراردادش را با کاتالان ها نیز تمدید کند.

 

رافینیا به توصیه سرمربی تیم گوش کرد و تصمیم گرفت تا راهی رئال بتیس شود و به سران این باشگاه نیز پاسخ مثبت داد اما در روز آخرین سران بتیس هنگامی که متوجه شدند میتوانند لو سلسو را جذب کنند این هافبک آرژانتینی را به جای رافینیا جذب کردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.