پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز : مسی ما را تحت فشار گذاشت

کد خبر : 82988  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 شهریور 1397
قهرمانی های متوالی رئال ناراحت کننده است

اختصاصی بارسا نیوز - لوئیس سوارز مهاجم بارسلونا با در مصاحبه با راک وان با لیونل مسی شوخی کرد . مهاجم اروگوئه ای بارسلونا میگوید مسی و تیم برای کسب همه جام ها در فصل جدید انگیزه دارند .

 

او ضمن شوخی با مسی گفت :

مسی از حالا فشار کسب جام را روی تیم قرار داده است . اما حالا ما باید در زمین بازی کنیم . پس از بازی گمپر ما در مورد فشارهایی که ما را زیر آن قرار داده است صحبت کردیم ( میخندد ) . اما این نشان میدهد که مسی میخواهد پیروز شود . من امیدوارم که آرزوی او تبدیل به واقعیت شود . ( مسی قبل از بازی گمپر قول قهرمانی در چمپیونزلیگ را به هواداران داد )

 

او ( مسی ) واقعا انگیزه بالایی دارد , حتی پس از جام جهانی و لیگ قهرمانان . او حالا کاپیتان و رهبر ماست و میخواهد با کسب جوایز جبران کند . ما تیم باکیفیت و مربی خوبی داریم و میتوانیم همه چیز را کسب کنیم .

 

اما رقابت واقعا برای پیروزی دشوار است و ( مسی ) به تنهایی نمیتواند جوایز را برای تیم کسب کند . این ( رسیدن به جام ) باید با تلاش گروه باشد .

 

سوارز در مورد قهرمانی رئال در چمپیونز گفت :

ما متعجب بودیم زیرا مادرید در 3 سال اخیر قهرمان چمپیونزلیگ شده است . آنها تاریخ سازی کردند و آن مانند یک خار در کنار ماست ( سنگینی و یا تلخی آن را احساس میکنیم ) .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.