پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

داستان یک شکست - آبراهامیان : فرصت خرید مسی را خیلی راحت از دست دادیم

کد خبر : 83047  |  زمان ارسال : جمعه 16 شهریور 1397
مدیر باشگاه گفت بازیکن شبیه مسی زیاد است و او را نخواست

اختصاصی بارسا نیوز - ادواردو آبراهامیان مربی جوانان ریور پلانته داستان اینکه چگونه شانس خرید مسی را از دست دادند صحبت کرد . لیونل مسی زمانی که کودک بود از امکانات این باشگاه دیدن کرد .

 

آبراهامیان گفت :

او در اولین جلسه روی من تاثیر گذاشت . او کوچک بود اما این برای ما یک مشکل نبود زیرا ما به مهارات های فنی زیادی که داشت نگاه میکردیم .

 

او واقعا چشمگیر بود و در تمرین تقریبا 12 گل زد که باورنکردنی بود . او 3 یا 4 روز در بوئنوس آیرس بود و من مدیر باشگاه را صدا زدم و گفتم که او ( مسی ) را میخواهم زیرا او شگفت انگیز است و تکتیک و سرعت و نحوه بازی اش با دیگران متفاوت است .

 

آنها مجبور بودند برای آمدنش به ریورپلاته با پدرش صحبت کنند . من , او ( مسی ) را در باشگاه میخواستم اما نیاز بود تا محلی برای اقامت پدرش پیدا کنیم تا خانواده اش را بیاورد . من میخواستم او را در باشگاه داشته باشم زیرا هر روز بازیکنی مثل لئو را نمیبینیم .

 

من گفتم نمیتوانیم بگذاریم بازیکنی مثل مسی برود . من گفتم که او یک بازیکن باکیفیت و عالی است و آنها ( مدیران ) به من گفتم که در حال حاضر بازیکنان زیادی با ویژگی های مسی دارند و از لئو خواستند که به خانه برود .

 

باشگاه متوجه این سرمایه گذاری نبود . زمانی که بوکا جونیور روی مارادونا سرمایه گذاری کرد او اول در آرژانتینوس جونیورز بازی میکرد اما بوکا او را خواست و پول خریدش را پرداخت کرد . ریور پلاته باید همین کار را با مسی میکرد .

 

مسی در 13 سالگی به بارسلونا پیوست . بقیه داستان را میدانید : بهترین بازیکن تاریخ !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.