پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوکاس پاکوئتا هدف جدید برزیلی بارسلونا

کد خبر : 83131  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 شهریور 1397
هافبک مستعد فلامینگو

اختصاصی بارسانیوز – داستان جذب بازیکن برزیلی و رصد ستاره های این کشور از سوی بارسلونا به پایان نرسیده و لوکاس پاکوئتا هافبک مستعد 21 ساله باشگاه فلامینگو روی جلد اسپورت رفت.

 

طبق گزارش روزنامه اسپورت، لوکاس پاکوئتا با درخشش در فوتبال برزیل توجه مدیران فنی باشگاه بارسلونا را جلب کرده است که به بازیکنی تعیین شده برای فلامینگو تبدیل شده و نامی بزرگ در بازار اروپا برای خود دست و پا کرده است

 

بارسلونا پس از جذب کوتینیو و مالکوم به عنوان برزیلی های شاغل در اروپا، با خرید آرتور از فوتبال برزیل همچنان به رصد ستاره های نوظهور پایگاه فوتبال جهان ادامه می دهد و لوکاس جدیدترین گزینه برزیلی شاعل در این کشور برای بارسلونا محسوب می شود.

 

ویدیوی مهارت و عملکرد لوکاس پاکوئتا

 

لوکاس در کنار آرتور در مقابل ایالات متحده اولین بازی ملی خود را نیز تجربه کرد که به عنوان یک هافبک فنی قادر به بازی در تمامی پست های میانه زمین می باشد و کار بازیسازی را نیز به خوبی با طراحی حملات انجام می دهد. او حتی چند ماه نیز به عنوان هافبک باکس تو باکس بازی کرد و به نوعی به عنوان یک آچار فرانسه برای تیم کاربرد دارد.

 

لوکاس 8 گل در سال 2018 به ثمر رسانده که 6 گل آن در لیگ 20 بازی لیگ برزیل بوده است که در عین جوانی تفاوت را در تیمش رقم می زند و آینده ای روبه رشد دارد تا جایی که غیبت او در بازی رفت دور دوم کوپا لیبرتادورس مقابل کروزیرو منجر به حذف فلامینگو شد.

 

 

او نمونه ای از هافبک های مدرن برزیلی برای انطباق با فوتبال اروپا همانند آرتور است که تکنسین های بارسلونا اعتقاد دارند او می تواند درک تاکتیکی بالایی با خلاقیت خود در فوتبال اروپا باتوجه به مشخصات فیزیکی خود با 180 سانتی متر قد و 73 کیلوگرم وزن داشته باشد.

 

لوکاس که یکی از امیدهای برزیل برای جام جهانی 2022 قطر محسوب می شود می تواند در کنار آرتور در بارسلونا خط هافبک سلسائو را در دراز مدت بیمه کند.

 

لوکاس با بند آزادسازی 50 میلیون یورویی تا 2020 قرارداد دارد و فلامینگو به دنبال تمدید با او و افزایش بند آزادسازی اش به 70 میلیون یورو است.

 

لوکاس در این تابستان در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن بود که تصمیم او مبنی بر باقی ماندن در فلامینگو حالا تیم های بزرگتری را پشت در علاقه مندان به خود می بیند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.