پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد شدن پاوارد به بارسلونا !

کد خبر : 83140  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 شهریور 1397
مدافع راست 22 ساله فرانسه

اختصاصی بارسانیوزبنجامین پاوارد مدافع راست 22 ساله تیم ملی فرانسه یکی از جذاب ترین بازیکنان فوتبال اروپا در ماه های اخیر به ویژه پس از درخشش در جام جهانی است که هم اکنون با باشگاه های بزرگی چون بارسلونا لینک شده است.

 

درحالی که باشگاه ها پیشنهادها را به بازیکنان موردنظر خود ارائه می کنند وضعیت هایی نیز وجود دارد که در آن بازیکنان نیز از رطیق مدیر برنامه هایشان خود را به باشگاه ها پیشنهاد می دهند که طبق گزارش موندو دیپورتیوو این اتفاق درخصوص پاوارد نیز برای بارسلونا رخ داده است.

 

پس از پیشنهاد شدن پوگبا از سوی مینو رایولا به بارسلونا هم اکنون پاوارد نیز به بارسلونا لینک شده درحالی که بارسلونا در دفاع راست سرجی روبرتو و نلسون سمدو را دراختیار دارد درحالی که پاوارد قابلیت بازی در قلب خط دفاع را نیز دارا است.

 

طبق گزارش موندو، علی رغم پیشنهاد شدن پاوارد اما در بارسلونا برنامه ای برای جذب او درحال حاضر وجود ندارد. پاوارد که در سال 2016 از لیل راهی اشتوتگارت شد حالا بدون بند آزادسازی تا 2021 قرارداد دارد که می تواند با انتقال حدودا 35 میلیون یورویی راهی باشگاهی جدید شود.

 

از سوی دیگر بایرن مونیخ نز توجه ویزه ای در جذب ستاره های حاضر در بوندسلیگا دارد. بنابراین بارسلونا در صورتی که روبرتو را به میانه زمین منتقل کند، جا برای جذب پاوارد وجود خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.