پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده : بوسکتس کلیدی است ، غیبت آلبا ؟

کد خبر : 83258  |  زمان ارسال : جمعه 23 شهریور 1397
برای تمام بازیکنان تیم برنامه داریم

اختصاصی بارسا نیوز - باید عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشیم.

 

طبق گزارش مارکا ، ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا پیش از دیدار مقابل رئال سوسیداد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. در ادامه میتوانید آن را دنبال کنید.

 

سرخیو بوسکتس

سرخیو بازیکن مهم و کلیدی برای باشگاه است. بوسکتس بازیکنی است که به تیم شکل میدهد در این سال ها تمجید های زیادی از او شده که کاملا لایق آن ها بوده است.

 

استراحت به بوسکتس

بوسکتس بازیکنی خاص و منحصر به فرد است و اگر در زمین نباشد باید بازیکن جدیدی در پستش قرار بدیم. ایوان راکیتیچ و سرخی روبرتو بازیکنانی هستند که میتوانند در این پست بازی کنند. در هر صورت گزینه های زیادی داریم.

 

ویدال و آرتور

برای همه بازیکنان برنامه داریم. زمانی که آن ها بازی میکنند چیز های زیادی به تیم اضافه میکنند و قطعا بازی های زیادی به آن ها میرسد. باید به خود اعتماد به نفس داشته باشند هر چند که در این هفته به دلیل سفر های طولانی بهترین شرایط را نداشتند.

 

تمجید مسی از آرتور

آرتور بازیکنی است که خیلی سریع خود را با هم تیمی های جدیدش و سبک خاص این باشگاه مچ کرده است. او به گونه ای کار میکند که انگار سال ها بازیکن باشگاه بوده ! ما به آرتور ملو امید زیادی داریم.

 

برنامه برای آلنا

ما اصلا قصد نداریم که اونو بین تیم دوم و اول پاسکاری کنیم. بعد از اینکه برای تیم دوم چند بازی به میدان رفت و به فرم خوبش رسید او به تیم اول اضافه میشود و باشگاه نیز چنین برنامه ای برایش داشته است. ما از او در پست های زیادی استفاده میکنیم.

 

اگر جوردی آلبا نباشد

خواهیم دید چگونه میشود ! میراندا و توماس ورمالن میتوانند در این پست بازی کنند. البته سرجی روبرتو نیز بازیکنی است که میتواند در پست های مختلفی برای تیم بازی کند.

 

7 بازی در 23 روز

ما باید روی تمام بازیکنان تیم حساب کنیم. برخی از بازیکنان از تیم ملی آمده و حالا نیز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حال شروع شدن است و ما چاره ای جز استفاده از سیستم چرخشی نداریم تا خطر مصدومیت کاهش پیدا کند و بازیکنان آماده باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.