پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا و آیندهوون : اولین بازی کوتینیو !

کد خبر : 83334  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 شهریور 1397
شامل ترکیب احتمالی , توضیح کوتاهی در مورد هر دو تیم و نتیجه پیشبینی شده بازی

اختصاصی بارسا نیوز - غول های کاتالان و برنده 5 لیگ قهرمانان اروپا در اولین بازی خود در فصل جدید این رقابت ها روز سه شنبه ساعت 21:25 دقیقه به وقت تهران در نیوکمپ میزبان پی اس آیندهوون خواهند بود . آنها پس از 3 فصل ناکامی میخواهند یک بار دیگر جام را به خانه ببرند . پس از انجام 4 بازی بزرگ در لالیگا و کسب 4 پیروزی , بارسلونا نسبت به کسب نتیجه مناسب امیدوار است . در همین حال آیندهوون نیز تیم دست و پا شکسته ای نیست و شاگردان فن بوفل در 5 بازی اخیر خود 21 گل به ثمر رسانده اند و در صدر جدول لیگ هلند بالاتر از آژاکس قرار دارند .

 

 

بازی سه شنبه شب هفتمین تقابل بارسلونا و پی اس وی است . عملکرد بارسلونا در 6 بازی گذشته به این صورت است : 2 برد , 1 باخت و 3 تساوی .

 

تاسوس سیدیروپولوس داور یونانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد .

 

بارسلونا :

رکوردار نقل و انتقالات تاریخ بارسلونا برای اولین بار میتواند در ترکیب کاتالان ها در لیگ قهرمانان در هفته جاری به میدان برود . در بازی قبلی بارسا در لالیگا برابر سوسیداد حضور کوتینیو و بوسکتس در نیمه دوم دست بالا را به والورده برای کامبک داد .

 

پی اس وی :

این تیم درحالی آماده تقابل با بارسلونا میشود که در آخرین دیدار خود موفق شد در لیگ به پیروزی 7-0 برسد . آنها با 21 بازیکن به بارسلونا سفر کردند و فن بومل سرمربی این تیم بازیکنان خوبی نظیر لوزانو , لوک دی یانگ و استیون برگوین را در اختیار دارد که در لیگ فرم خوبی از خود نشان داده اند . همچنین انتظار میرود زوئت در درون دروازه این تیم قرار بگیرد .

 


ترکیب احتمالی 2 تیم

 

نتیجه پیشبینی شده توسط هو اسکورد و چند نکته :

بارسلونا فصل را با رکورد 100 درصد پیروزی آغاز کرده است .

 

پی اس وی 7 بازی متوالی پیروز شده است و در 2 بازی آخر خود 13 گل به ثمر رسانده است .

 

با این حال تیم هلندی از نوامبر 2007 در بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان پیروز نشده است و انتظار میرود این روند در روز سه شنبه نیز ادامه یابد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.