پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : بازی در آمریکا یک ایده خوب است

کد خبر : 83344  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 شهریور 1397
به درآمد ما کمک میکند

اختصاصی بارسا نیوز - جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا در مصاحبه با رادیو اوندا سرو در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد . یکی از آنها موضوع بحث برانگیز بازی در آمریکا بود . گزارش شده که تباس رئیس لالیگا با بارسلونا و ژیرونا به توافق رسیده است با این حال هنوز فدراسیون فوتبال اسپانیا و یوفا مجوز برگزاری بازی در میامی را صادر نکرده اند .

 

رئیس بارسلونا در این خصوص چه نظری دارد ؟ به نظر میرسد او از انجام بازی در آمریکا راضی است . او گفت :

لالیگا به ما پیشنهاد کرد که یک بازی را در خارج از کشور انجام دهیم که ایده خوبی است . ما متعهد هستیم تا لیگ را معرفی کنیم . باید به طرفداران نزدیک شویم و راه های کسب درآمد جدیدی پیدا کنیم . بازی کردن در خارک از اسپانیا به ما کمک میکند . اگر بتوانیم بازی کنیم اینکار را انجام خواهیم داد . کاپیتان های باشگاه در جریان هستند .

 

بارتومئو همچنین در مورد بازی در آمریکا افزود :

به کاپیتان های باشگاه در مورد ایده بازی در آمریکا توضیح داده شده است . این پروژه به نفع همه است و بعضی از طرفداران و اعضای باشگاه آن را دوست ندارند اما برخی هم نه .. ما باید توضیح دهیم که این یک راه خوب برای فروش برند بارسلونا است .

 

گفتنی است تصمیم برای برگزاری بازی 2 تیم کاتالان مورد بحث زیادی قرار گرفته است و گفته میشود که این اقدام تلاشی برای خفه کردن جنبش استقلال طلبانه کاتالان هاست و حتی گزارش شده است که استفاده از تمامی نمادهای ملی به غیر از پرچم اسپانیا در ورزشگاه میامی ممنوع است . با این حال بارتومئو میگوید قصد ندارد ورزش را با سیاست مخلوط کند .

 

او در این زمینه گفت :

ما باید از سیاسی شدن ورزش فاصله بگیریم . نه ژیرونا و نه بارسلونا این را قبول نمیکنند و در کنار هم هستند . طرفدارانی که به استادیوم میرونند میتوانند نظر خودشان را بیان کنند . در اینجا آزادی بیان وجود دارد . به عنوان مدیر باشگاه ما نمیتوانیم چنین امور سیاسی را بپذیریم . ما به دموکراسی ایمان داریم و از ارزش های دموکراسی دفاع خواهیم کرد . ما از حق تصمیم گیری مردم دفاع میکنیم اما طرف کسی را نمیگیریم . نمیتوانیم اینکار را کنیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.