پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ و فرنکی اولویت خرید پاری سن ژرمن

کد خبر : 83448  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 مهر 1397
مدیر ورزشی پاری سن ژرمن فراموش نمی کند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش خبرگزاری فرانسوی Le10Sport، باشگاه پاری سن ژرمن از طریق آنترو هنریکه مدیر ورزشی خود همچنان پیگیر وضعیت ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا و فرنکی دی یانگ هافبک مستعد باشگاه آژاکس به عنوان اولویت خرید بارسلونا است.

 

پاری سن ژرمن که در ماه پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی شدیدا جهت تقویت خط میانی خود به ایوان راکیتیچ لینک شد و ایوان نیز رسما آن را تایید کرد، پس از تصمیم ایوان مبنی بر ماندن در بارسلونا همچنان به هافبک کروات بارسلونا و یکی از مهره های کلیدی ارنستو والورده در کنار فرنکی دی یانگ فکر می کند.

 

درحالی که فرنکی دی یانگ اصلی ترین گزینه خرید بارسلونا در تابستان 2019 است پاری سن ژرمن نیز او را اولویت خرید خود قرار داده درشرایطی که فرنکی شخصا عاشق بارسلونا است و این مزیت بزرگی برای اریک آبیدال جهت پیروزی در راه جذب او خواهد بود اگرچه که تلاش و رقابت پاریسی ها می تواند هزینه انتقال را بسیار افزایش دهد درشرایطی که خواسته باشگاه آژاکس در حال حاضر 70 میلیون یورو است.

 

این در شرایطی است که پاری سن ژرمن هنوز موفق به جلب رضایت رابیو جهت تمدید نشده و به نظر می رسد که این هافبک فرانسوی در تابستان آینده به صورت رایگان پاریس را احتمالا به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.