پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: اشتباه کردم؛ گل ها تاثیرگذارتر از اخراج بود

کد خبر : 83482  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 مهر 1397
با 10 نفر هم می توانستیم پیروز شویم

اختصاصی بارسانیوز - ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ژیرونا خود را مقصر اصلی گل اول دانست و دقایق به ثمر رسیدن گل را تاثیرگذار تر از اخراج دانست.

 

والورده پس از بازی به سوالات زیر پاسخ داد.

 

بازی؟

ما کنترل زیادی روی بازی داشتیم. آن ها بسته بازی می کردند و ما همه چیز را تحت کنترل داشتیم و گل اول را نیز به ثمر رساندیم  اما با اخراج و 10 نفره شدن شرایط تغییر کرد. بیش از اخراج گلی که در دقایق پایانی نیمه نخست و در ابتدای نیمه دوم دریافت کردیم و طی پنج دقیقه پیروزی با شکست عوض شد کار را برای ما سخت کرد آن هم با یک بازیکن کمتر که درنهایت ما توانستیم به تساوی برسیم. همانطور که گفتم بیشتر از اخراج، دقایق دریافت گل ها و به ثمر رسیدن آن ها در لحظات کلیدی شرایط را تغییر داد.

 

اخراج؟

فکر کنم روی این صحنه باید با VAR صحبت کنم تا در مورد نحوه برخورد پونز با لنگلت ارزیابی کند. درست است که برخورد شدید صورت گرفت اما خطایی عجیب بود چون کلمنت موقعیت دفاعی طبیعی خودش را داشت و حتی با بازبینی مجدد صحنه دیدم که بازیکن حریف معذرت خواست که من را شگفت زده کرد. ما باید از سیستم جدید داوری استفاده کنیم اما به نظر نمی رسید که لنگله شایستگی دریافت کارت قرمز را داشت باشد.

 

توانایی بازگشت؟

در مواجهه با سختی باید به تلاش خود ادامه دهید و فکر می کنم که همین کار را نیز انجام دادیم و با وجود 10 نفره بودن نبض بازی را به دست گرفتیم. متعهد بودیم و هواداران نیز ما را تحت فشار قرار می دادند و حتی به پیروزی نیز خیلی نزدیک بودیم. فکر می کنم تیم نگرش خوبی داشت و از دست رفتن این دو امتیاز نیز جای افسوس دارد.

 

تاخیر در ورود اومتیتی پس از اخراج؟

من اومتیتی را برای گرم کردن فرستادم تا بین دو نیمه تعویض کنم. قصد داشتم او را سریعا اضافه کنم اما دیدم که جریان بازی به نفع ما است و به همین دلیل تصمیم گرفتم صبر کنم و پس از گل با خود گفتم که چرا تعویض نکردم. این اشتباه از من بود.

 

حس بد؟

ما همیشه به دنبال پیروزی هستیم و هر زمان که برنده نمی شویم در تیمی بزرگی چون بارسلونا حس از دست رفتن امتیاز وجود دارد. با این حال با وجود 10 نفره شدن فرصت پیروز شدن را داشتیم و این از دست رفتن امتیازات در طول فصل اتفاق می افتد و باید بر چنین مشکلات مشابهی غلبه کنیم.

 

10 نفره شدن؟

این اولین تجربه ما نبوده و سال گذشته در الکلاسیکو 10 نفره شدیم و نسبت به این فشار آگاه هستیم چون یک بازیکن کمتر مشکلات را بیشتر می کند.

 

ورود راکیتیچ و کوتینیو به عنوان تعویضی؟

با توجه به بازی های فشرده یش رو به آن ها استراحت دادم و زمانی که حضورشان را لازم دیدم ان ها را وارد زمین کردم.

 

صحبت با لنگله؟

من با او حرفی نزده ام و او را مثل همیشه دیدیم و درنهایت همه چیز به پیراهنی که برتن دارید بستگی دارد اما مجددا تاکید می کنم که من ندیدم که قصد حمله و ضربه زدن به حریف را داشته باشد و حرکت عادی بود.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.