پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی یا هیچ !

کد خبر : 83718  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 مهر 1397
وابستگی شدید بارسلونا به مسی در لیگ قهرمانان

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا : وقتی مسی در زمین است , بارسلونا یک تیم است اما زمانی که او نیست کاتالان ها تبدیل به چیزی متفاوت میشوند .

 

بازی با بیلبائو به اندازه کافی برای نمایش این ادعا کافیست .

 

ستاره آرژانتینی بارسلونا در نیمه اول بازی با اتلتیک روی نیمکت نشست و بارسلونا در این زمان برای ایجاد فرصت گلزنی ناکام بوندند اما از لحظه ورود مسی به میدان , عملکرد بارسلونا به شکل چشمگیری بهتر شد و در نهایت نیز به یک گل مهم انجامید .

 

بنابراین واضح است که وابستگی خاصی به مسی وجود دارد . گل های مسی در لیگ قهرمانان خیلی جالب تر هستند . بیشتر از 2 سال است که مسی تنها بازیکنی بوده که خارج از نیوکمپ در لیگ قهرمانان برای بارسلونا گلزنی میکند .

 

این سطح بالای وابستگی به مسی , ضعف هم تیمی هایش در خط حمله را نشان میدهد . آخرین بار که بازیکن دیگری به جز مسی در خارج از خانه گل زد پیکه در سپتامبر 2016 بود .

 

از آن زمان فقط مسی بوده و هیچکس دیگری موفق به گلزنی نشده است .

 

این مشکل عدم گلزنی بازیکنان بارسلونا در خارج از خانه به خوبی علت ناکامی های اخیر تیم در لیگ قهرمانان را توضیح میدهد .

 

علت ساده است , بارسلونا گل های سوارز و نیمار را از دست داده و  دمبله و کوتینیو نیز به دلایلی قادر به اینکار نبودند ( بیشتر مربوط به مصدومیت و محرومیت ) .

 

اگر بارسلونا بتواند در فصل جاری این روند را تغییر دهد , میتواند نسبت به ماندن در لیگ قهرمانان امیدوار باشد .

 

بازی مقابل پی اس وی آیندهوون با برد 4-0 بارسلونا روحیه خوبی به تیم تزریق کرد اما عملکرد بد در 3 بازی اخیر لالیگایی باعث نگرانی در مورد تیم شده است .

 

بارسلونا روز چهارشنبه برابر یک رقیب ترسناک قرار میگیرد : تاتنهام .

 

اگر بارسلونا موفق به کسب 3 امتیاز در ومبلی شود آنها یک قدم به گذر طلایی از این مرحله نزدیک میشوند ( گذر از گروهی به مرحله حذفی ) .

 

اما بارسلونا نباید برای رسیدن به این هدف , همه کارها را برعهده مسی بگذارد .

 

در انتظار برای ظهور سوارز

بخش بزرگی از مشکلاتی که بارسلونا در لیگ قهرمانان تجربه میکند از عدم گلزنی سوارز است . آمار او نسبت به فصل اول حضورش در بارسلونا فاصله دارد . مهاجم اروگوئه ای بیشتر از 3 سال است که در خارج از خانه گلزنی نمیکند .

 

در واقع سوارز از 16 سپتامبر 2015 از زمان تساوی 1-1 مقابل رم در خارج از خانه گل نزده است . این ضعف قدرت گلزنی یکی از دلایل افزایش وابستگی به مسی است . اینکه مهاجمی مانند سوارز چنین شرایطی را تجربه میکند بسیار نادر است .

 

اگرچه والورده گفته است که گل نزدن سوارز مهم نیست زیرا به اعتقاد او لوئیس به جنبه های دیگری کمک میکند اما حقیقت این است که تیم به گل های او نیاز دارد .

 

در واقع گلزنی های سوارز در آخرین قهرمانی بارسلونا طی سال 2015 بسیار مهم بود .

 

او گل های مهمی را در فصل 2014/15 برای بارسلونا از جمله برابر منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به ثمر رساند . به همین علت است که بارسلونا نیاز دارد تا سوارز به فرم گلزنی برگردد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.