پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کدام بدتر است , بارسلونا یا رئال مادرید ؟

کد خبر : 83903  |  زمان ارسال : دوشنبه 16 مهر 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - طرفداران بارسلونا و رئال مادرید در حال تجربه وضعیت مشابه ای هستند . در مورد جولین لوپتگی به نظر میرسد که تیم او وارد یک بحران شده است . از سوی دیگر والورده نیز موقعیت مشابه ای دارد و اگرچه در اروپا خوب نتیجه میگیرد اما در لالیگا لحظات بدی را تجربه میکند .

 

رئال مادرید در فصل جدید لالیگا تاکنون 10 امتیاز را از دست داده است . بارسلونا نیز 9 امتیاز از دست داده است . با این حال رئال مادرید نه تنها نتایج بدی را کسب کرده بلکه همچنین در گلزنی نیز ناکام است . رئال تقریبا 7 ساعت است که گل نزده است .

 

 

برای رئال مساله وقتی بدتر میشود که به لیگ قهرمانان نیز نگاه کنیم . این رقابت مورد علاقه آنهاست اما به نظر میرسد مادریدی ها مانند همیشه نیستند و آنها به جز 3 امتیاز از بازی اول , برابر زسکا شکست خوردند .

 

بارسلونا در 4 بازی لیگ به پیروزی نرسیده است . شروع بحران از بازی با ژیرونا بود که 2-2 به پایان رسید . سپس لگانس برابر آنها پیروز شد و در نهایت بیلبائو و والنسیا نیز هر دو به تساوی 1-1 مقابل کاتالان ها رسیدند . این بدترین بارسلونا در 13 فصل گذشته لالیگا است .

 

 

تنها چیزی که در مورد بارسلونا باعث لبخند میشود عملکرد خوب در اروپاست و به نظر میرسد آنها تمام علاقه و توان خود را برای این رقابت گذاشته اند .

 

بدون تردید هر دو تیم در شرایط بدی هستند و فعلا دوران بدی را سپری میکنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.