پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا: مسی درنده است؛ آن بارسلونا نوستالژی زندگی من محسوب می شود

کد خبر : 84073  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 مهر 1397
پپ گواردولا در جشنواره گاتزتا دلو اسپورت

اختصاصی بارسانیوزپپ گواردیولا سرمربی فعلی منچستر سیتی که بین سال 2008 تا 2012 چهار سال به یاد ماندنی را در تاریخ باشگاه بارسلونا به عنوان مربی ثبت کرد، آن دوران را به عنوان یک نوستالژی که تنها یک بار در زندگی اش رخ داده تعبیر کرد.

 

گواردیولا در جریان جشنواره ترنتو اسپورتس که توسط روزنامه ایتالیایی گاتزتا در شمال ایتالیا ترتیب داده شده بود گفت که با دیدن تصاویر دستاوردهایش در طول این دوره 4 ساله از آن به عنوان یک نوستالژی خاص و تک تصور دارد:

دو بار در لیگ قهرمانان قهرمان شدیم آن هم با 7 بازیکن از آکادمی مثل ژاوی، اینیستا و والدس که از 7 یا 8 سالگی به بارسلونا پیوسته بودند. ترکیبی از ستاره ها بود اتفاقی که تنها یک بار در زندگی رخ می دهد.

 

باشگاه به من اعتماد داشت و به همین دلیل بازیکنان را از لاماسیا به تیم اصلی اضافه کردیم درحالی که پول لازم برای خرید ستاره ها را دراختیار داشتیم.

 

گواردیولا که 14 جام را در دوران 4 ساله هدایت بارسلونا فتح کرد درخصوص این جام ها گفت:

یک بار در زندگی اتفاق افتاده و دیدن تصاویر موفقیت هایم در بارسلونا برایم حس نوستالژی دارد و از آن لذت می برم و 20 سال بعد خواندن آن در کتاب خیلی خوب خواهد بود.

 

گواردیولا درخصوص مسی نیز گفت:

مسی شخصیتی خجالتی دارد اما در عین حال جنگنده است و مبارزه می کند. او از باختن نفرت دارد و این روی هم تیمی هایش نیز تاثیر می گذارد. او هنوز هم مثل دوران جوانی بازی می کند. اگر هم تیمی هایش در بازی های بزرگ او را همراهی کنند او تفاوت را رقم خواهد زد. او و رونالدو به مدت 10 سال است که هر فصل 50 گل می زنند و این باورنکردنیست. نه برای یکسال بلکه مداما یک سال بیشتر و بیشتر

 

گواردیولا درخصوص نقش کرایوف نیز در فلسفه مربی گری خود گفت:

او فوتبال را به صورت متفاوتی به ما می فهماند. او توضیح می دادیم که چرا بردیم و چرا باختیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.