پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا , دلیخت و دی یانگ را میخواهد !

کد خبر : 84090  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 مهر 1397
در رادار والورده

اختصاصی بارسا نیوز - هلند موفق به شکست 3-0 آلمان شد و دو بازیکن مورد علاقه بارسلونا خوش درخشیدند . فرنکی دی یانگ و ماتیاس دلیخت در حال نشان دادن استعدادهای خود هستند .

 

این روزها با توجه به اشتباهات پیکه و این مساله که او تنها مدافع راست پای بارسلوناست بحث در مورد ماتیاس دلیخت نیز زیاد شده میشود .

 

از سوی دیگر بحث در مورد فرنکی دی یانگ نیز ادامه دارد زیرا بوسکتس و راکیتیچ 30 ساله هستند و این بازیکن هلندی جوان میتواند آینده خط هافبک بارسلونا باشد .

 

هر دوی این بازیکنان نیز صحبت های مثبتی داشته اند به خصوص دلیخت که اخیرا حضور در بارسلونا را به منچستر ترجیح داده است .

 

 

مارکا میگوید درست است که این روزها تیم والورده در کوتاه مدت نیاز به مدافع مرکزی دارد اما مدیران ورزشی باشگاه معتقد هستند که خرید دی یانگ نیز با توجه به سن بالای بوسکتس و راکیتیچ ضروریست .

 

بنابراین تنها نیاز به موافقت آژاکس برای فروش 2 ستاره اش است و احتمال اینکه هر دو بازیکن در تابستان آینده راهی بارسلونا شوند وجود دارد . مطمئنا این سرمایه گذاری است که برای بارسلونا بیشتر از 100 میلیون یورو آب میخورد .

 

آب و هوا

پس از بازی با آلمان , دلیخت در مورد آینده اش پاسخ داد . او  گفت آب و هوای شهر بارسلونا را نسبت به منچستر بیشتر دوست دارد . منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا یکی دیگر از باشگاه های مورد علاقه دلیخت است . این بازیکن البته با دانش این صحبت را مطرح کرد زیرا چندین بار به بارسلونا سفر کرده است . 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.