پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه درمانی مسی با چالش رسیدن به میلان !

کد خبر : 84278  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 مهر 1397
امیدواری برای بازگشت هر چه سریعتر

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش As مادرید، انتظار می رود که لیونل مسی که شب گذشته مقابل سویا مصدوم شد برای بازی مقابل رئال بتیس در تاریخ 11 نوامبر در دسترس باشد اما درحالی که باشگاه دوری او را سه هفته اعلام کرده و کسی دقیقا جرات گفتن زمان دقیق ازگشتش را ندارد، چالش مسی رسیدن به بازی برگشت مقابل اینتر میلان در تاریخ 6 نوامبر در شهر میلان است که 16 روز دیگر برگزار خواهد شد.

 

خوش شانسی مسی این بوده که شکستگی او به صورت کامل رخ نداده و حالت ترک برداشتن دارد و نیاز به جراحی نیست و تنها آرنجش گچ گرفته شده تا شکستگی 2 میلی متری جوش بخورد.

 

طبق گزارش، لیونل مسی 4 روز نخست درمانی خود را تحت روش سرما درمانی جهت نشستن ورم قرار خواهد گرفت و فیزیوتراپی نیز به صورت همزمان انجام می شود تا مسی بتواند حداکثر تا 15 روز دیگر گچ دست خود را باز کند.

 

مسی پس از چند روز انجام تمرین های مخصوص انفرادی، تمرینات گروهی خود را آغاز خواهد کرد که هدف اولیه باشگاه رساندن او به دیدار 11 نوامبر یعنی 21 روز دیگر مقابل رئال بتیس در لالیگا است.

 

با این حال در صورتی که بارسلونا چهارشنبه مقابل اینتر در نیوکمپ نتیجه نگیرد، چالش مسی میتواند رسیدن به بازی برگشت در میلان برای کسب صدرنشینی باشد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.