پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تباس : الکلاسیکو بزرگتر از مسی و رونالدو است

کد خبر : 84451  |  زمان ارسال : جمعه 4 آبان 1397
الکلاسیکوی روز یکشنبه پس از 11 سال بدون حضور مسی و رونالدو برگزار میشود .آخرین بار در فصل 2007/08 , زمانی که هنوز رونالدو به لالیگا نیامده بود و مسی نیز مصدوم بود یک الکلاسیکو بدون حضور این 2 ستاره برگزار شد .

اختصاصی بارسا نیوز - خاویر تباس رئیس لالیگا مدعی شد که بازی یکشنبه شب بارسلونا و رئال مادرید بدون حضور بزرگترین ستارگان سال های اخیر فوتبال جهان , چیزی کم ندارد !

 

تباس گفت :

من فکر میکنم با وجود عدم حضور رونالدو و مسی در بازی الکلاسیکو , این بازی چیزی کم ندارد زیرا به نظر من این 2 تیم بسیار بزرگ هستند و این تیم ها فراتر از بازیکنان هستند . من فکر میکنم اینکه برای اولین بار الکلاسیکو بدون کریستیانو و مسی برگزار میشود در نهایت برای تعیین استراتژی یک اتفاق خوب است .

 

الکلاسیکو , فرآورده ( محصول ) ستارگان لالیگا است . ما بدنبال مسابقات بیشتری از این دست هستیم . بارسلونا در مقابل رئال مادرید یک محصول خوب است و ما باید با هم به منظور بهبود آن کار کنیم .

 

تباس در مورد استفاده از VAR در الکلاسیکو نیز گفت :

من از VAR ترسی ندارم ( اشاره به اینکه برای اولین بار در الکلاسیکو از این سیستم استفاده میشود ) . ما با VAR زیاد کار کرده ایم . ما با داوران زیادی ( در این زمینه ) کار کرده ایم . بنابراین ترسی نداریم . روشن است که کمی نگرانی دارم زیرا همه چیز در الکلاسیکو بزرگتر است و در مورد همه چیز اغراق میشود اما در مجموع فکر میکنم VAR در الکلاسیکو مانند سایر مسابقات خوب کار خواهد کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.