پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گام رو به جلوی آلنا مقابل لئونسا

کد خبر : 84663  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 آبان 1397
بروز شخصیتی عالی برای تیم اصلی

اختصاصی بارسانیوز – در حالی که دیدار شب گذشته بارسلونا مقابل لئونسا در دور رفت یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اولین بازی میراندا، چومی و کوئنکا برای تیم اصلی بود، اسپورت عملکرد کارلس آلنا را مورد تمجید قرار داد که در فصل جاری به عنوان بازیکن تیم اصلی به صورت موقت پس از رهایی از مصدومیت برای تیم دوم بازی می کند.

 

درحالی که کارلس آلنا از ابتدا فرصت بازی به دست نیاورد اما با مصدومیت سرجی سمپر توانست در دقیقه 33 وارد بازی شود تا نمایش خوبی را ارائه کند تا از آلنایی متفاوت از گذشته رونمایی کرده باشد، کارلس آلنایی با شخصیتی پخته و بالغ تر و مشتاق برای اثبات ارزش های خود به ارنستو والورده که در طول بازی در خدمت تیم بود.

 

پس از کاپیتانی تیم دوم در فصل گذشته و به دست اوردن وعده رسیدن به تیم اصلی در فصل جاری، آلنا در آخرین بازی فصل قبل با مصدومیت شدیدی مواجه شد تا برای به دست آوردن آمادگی از ابتدای فصل جاری مجددا به تیم دوم بازگردد اما آلنا تسلیم نشده است چون ارنستو والورده به صورت واضح در نشستی صحبت کرد و به او اعلام شد که پس از مدتی به تیم اصلی بازخواهد گشت.

 

با این حال آلنا در هیچ لیست رسمی فصل توسط والورده قرار نگرفت تا بازی مقابل لئونسا و حتی در این بازی نیز از ابتدا در ترکیب حضور نداشت و حالا با عملکرد عالی خود لئون امیدوار به فرصت بازی بیشتر در بازی های آینده و در ادامه فصل جاری است.

 

حالا آلنا منتظر فراخوانده شدن یا نشدن والورده در ماه های آینده است در شرایطی که چندین تیم لالیگایی به جذبش علاقه مند هستند که می تواند در زمستان به خروج قرضی او نیز منجر شود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.