پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آبیدال به دنبال مدافع میانی باتجربه و ارزان

کد خبر : 84706  |  زمان ارسال : جمعه 11 آبان 1397
آماده باش برای اومتیتی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، علی رغم ریکاوری ساموئل اومتیتی برای بازگشت به میادین اما وضعیت زانوی او می تواند هر لحظه ساموئل را برای همراهی تیم ناکام بگذارد که از این رو مدیران بارسلونا نیاز به آماده باش جهت به خدمت گرفتن مدافع میانی در زانویه را لازم می بینند.

 

ساموئل اومتیتی که تا به این لحظه از عمل جراحی معاف شده می تواند مجددا باشگاه را غافلگیر کند که از این رو باشگاه به رزرو داشتن مدافعی در ژانویه فکر می کند که ضمن داشتن تجربه بازی در لیگ قهرمانان و بالاترین سطح فوتبال اروپا، ارزان نیز باشد.

 

همچنین باشگاه به جذب قرضی چنن مدافعی به مدت 6 ماه و حتی اعمال بند افزایشی یکساله قرارداد فکر می کند چون ورمالن نیز در ماه های پایانی قرارداد خود به سر می برد و از انتهای فصل دیگر بازیکن بارسلونا نخواهد بود.

 

در حال حاضر گزینه های قلب خط دفاعی بارسلونا چون ماتیاس دی لیخت هزینه زیادی را روی دست بارسلونا خواهند گذاشت درصورتی که باشگاه امکان خرید زمستانی را در بودجه خود پیشبینی نکرده است.

 

موندو از هفته ها پیش رو برانیسلاو ایوانوویچ مدافع 34 ساله زنیت روسیه دست گذاشته است که سابقه بازی در چلسی را دارد.

 

موندو همچنین از بن عطیه مدافع یوونتوس، کوشیلنی مدافع آرسنال، آلبیول مدافع ناپولی، هوودس، چورلوکا مدافع لوکوموتیو مسکو، ویدا در بشیکتاش، دانته در نیس، داوید لوئیز در چلسی، سوبوتیچ و کولو از سنت اتین، رامی از مارسی و ژوزه فونته از لیل نیز نام برده است.

 

درحالی که والورده روی چومی مدافع میانی تیم دوم در بازی های اخیر حساب باز کرده است اما او تجربه بازی در بالاترین سطح یعنی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.