پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حقیقت ماجرای مسی و منچسترسیتی؛ مسی تماس گرفت ! (عکس)

کد خبر : 84708  |  زمان ارسال : شنبه 12 آبان 1397
به دنبال انتقال به انگلستان پس از محکومیت مالیاتی

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو پس از شایعات چند روز اخیر درخصوص پیشنهاد باشگاه منچسترسیتی به لیونل مسی به ارزش 250 میلیون یورو دستمزد طی 5 سال، ماجرای مسی و منچسترسیتی را روی جلد برد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، در آخرین روزهای ژوئن 2016 و روزهای ابتدایی ماه جولای یک شکنجه واقعی برای لیونل مسی چه در سطح ورزشی و چه شخصی رخ داد چون پس از شکست در فینال کوپا آمریکا به همراه تیم ملی آرژانتین چند روز بعد با خبر محکومیت 21 ماه حبس بابت تقلب مالیاتی خود و پدرش مواجه شد.

 

این اتهام پس از شکست در فینال کوپا آمریکا که لئو در ضربات پنالتی، موفق به گل کردن پنالتی خود نشد به روحیه مسی پس از اشک های ماندگارش بابت شکت مقابل شیلی و از دست رفتن جام، ضربه بزرگی وارد کرد چون حالا مجبور بود برای رفع اتهام راهی دادگاه شود دادگاهی که پر از دوربین های تلویزیونی و عکاسی بود تا شخصیت خانواده مسی زیر چشم رسانه ها زیرسوال برود.

 

در آن لحظه تنها راه خروج از بحران ترک اسپانیا به نظر می رسید

 

طبق گزارش، در آن لحظه مسی و پدرش بابت این اتفاق تنها راه خروج از این وضعیت را ترک بارسلون می دیدند پس جز بارسلونا مناسب ترین مقصد کجا بود؟ بله منچسترسیتی، باشگاهی ثروتمند که پپ گواردیولا هدایت آن را برعهده داشت و دوستی صمیمی چون آگوئرو حضور داشت.

 

 

منچستر شهر پپ، چیکی، آگوئرو و فران سوریانو

 

شهر منچستر بابت به کار گرفته شدن آبی اناری های سابق توسط خلدون مبارک رنگ و بوی کاتالونیا به خود گرفته و از همین رو اطرافیان مسی تماس هایی را با مدیریت باشگاه برقرار کردند جایی که چیکی بگیریستین و فران سوریانو از شرایط مسی مطلع شدند.

 

علی رغم اینکه اطرافیان مسی تماس هایی با باشگاه منچسترسیتی داشتند اما طبق ادعای آنان پیشنهاد یا رقمی ارائه نشد چون مسی تصمیم به ماندن در بارسلونا گرفته بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.