پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتورو ویدال , الگویی برای دمبله

کد خبر : 85031  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 آبان 1397
هوگو سرزو از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - دمبله کار سختی ندارد . فقط کافیست به داخل رختکن تیم نگاه کند تا چیزی را که به آن نیاز دارد , پیدا کند . مسیر پیروزی !

 

دستورالعمل های پیچیده و اضافی ورزشی را فراموش کنید . در این صورت کار ساده میشود . ساده به اندازه کپی از آرتورو ویدال !

 

بازیکن شیلیایی 21 ساله نیست اما تهاجمی است و این همان چیزی است که بارسلونا برای آن از او قدردانی میکند . آرتورو در ومبلی مقابل تاتنهام شب ناامیدکننده ای داشت ( او دقیقه 87 به میدان رفت - ماجرای شکلک خشمگین پس از بازی ) . اما این تنها وقتی بود که او از طریق شبکه های اجتماعی در موردش صحبت کرد .

 

پس از بازی برابر تاتنهام , والورده او را به نیمکت میخ کرد . او برابر والنسیا و سویا بازی نکرد . تنها بازی که آرتورو در ترکیب اصلی بوده است برابر لئونسا ( کوپا دل ری ) بود . بازی که با موقعیت او در مونیخ و تورین متفاوت بود . مزایای آرتور بدون محدودیت و تاثیر از حق مالکیت رشد کرد . پاسخ ویدال این بود : شدت , فشار آوردن و حتی گلزنی و دادن پاس گل !

 

آرتورو ویدال تنها 192 دقیقه بازی کرده است ( 90 دقیقه آن در کوپا دل ری برابر لئونسا بود ) و با این حال او وضعیتش را تغییر داده است . ویدال در این مسیر 2 گل زد ( برابر رئال مادرید و بتیس ) و احساس خوبی ایجاد کرده است . والورده او را برابر بتیس زمانی که تیم شکست خورده بود به میدان فرستاد .

 

آرتورو ویدال در انتظار انجام 2 بازی با تیم ملی شیلی است و پس از آن باید درحالی به مصاف اتلتیکو مادرید برود که راکیتیچ در آن بازی حضور ندارد . آرتورو در این بازی بزرگ نامزد حضور در ترکیب اصلی است . دمبله باید به او نگاه کند یا اینکه ویدال با پشه صحبت کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.