پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : آیا بارسلونا باید در ژانویه برای خرید فیرپو اقدام کند ؟

کد خبر : 85060  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 آبان 1397
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - جونیور فریپو مدافع چپ 22 ساله رئال بتیس در جریان بازی مقابل بارسلونا شب درخشانی را سپری کرد و مشکلات زیادی ایجاد نمود .

 

Chiranjib Ghosh  از سایت  اوریتینگ بارسا در مورد این بازیکن نوشت :

در سال های گذشته روبرتو از تیم جوانان بارسلونا کار خود را به عنوان یک هافبک مرکزی آغاز کرد و یکی از بهترین های اروپا شد . او مهارت لازم را برای یک فول بک خوب بودن دارد .

 

روبرتو 26 ساله اما برابر رئال بتیس نتوانست با جونیور فیرپو مقابله کند و به او اجازه داد تا فضای زیادی در اختیار بگیرد .

 

جونیور فیرپو یکی از بهترین های فصل گذشته لالیگا بود و از تیم پورتو مالاگنوو به بتیس B پیوست و به تیم اول بتیس راه یافت . او در اولین فصل خود برای بتیس در 14 بازی موفق به زدن 2 گل و ثبت 2 پاس گل شد .

 

او در این فصل نیز برای بتیس در مجموع طی 13 بازی تعداد گل مشابه فصل قبل را به ثمر رسانده است . بهترین عملکرد او نیز در پیروزی 4-3 تیمش مقابل بارسلونا بود . او در این بازی روی 2 گل تاثیر داشت .

 

اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا باید فیرپو برا به عنوان گزینه  جایگزین آلبا در نظر بگیرد . برای این پست خوان میراندا از لاماسیا موفق به جلب اعتماد مربی شده است . توماس ورمائلن نتوانست عملکرد خوبی در این پست داشته باشد .

 

فیرپو دارای تجربه در لالیگاست و همچنین در اروپا نیز ( اشاره به لیگ اروپا ) برابر میلان بازی کرد . او خیلی خوب است و در حال بهبود میباشد . سبک بازی او شبیه جوردی آلبا است  .

 

همچنین جونیور در مقایسه با آلبا در هوا نیز خوب است . او همچنین در مسدود کردن شوت ها نیز متخصص است . او تمایل دارد با توپ کوتاه کار کند و آن را به هم تیمی های نزدیک تر بدهد .

 

از طرفی او از بازیکنانی سختگیر نیست و تنها 7 کارت زرد در دوران حرفه ای کوتاه خود دریافت کرده است .

 

او میتواند بازیکنی باشد که آینده بلند مدت سمت چپ بارسلونا را بیمه میکند . هرچند آلبا هیچ نشانه ای از افت و کاهش عملکرد نشان نمیدهد .

 

اگر والورده موفق به معرفی خوان میراندا نشد و این مدافع لاماسیا بازی بیشتری انجام نداد , آبیدال باید برای جذب فیرپو تلاش کند . هرچند بعید است بتیس به راحتی او را از دست دهد .

 

آمار جونیور فیرپو مقابل بارسلونا :

1 گل

1 پاس گل

35 پاس

80 درصد پاس صحیح

2 پاس کلیدی

1 دریبل موفق

2 تکل موفق

1 قطع توپ

4 دور کردن توپ

2 پیروز در نبردهای هوایی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.