پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد ویژه (عکس)

کد خبر : 85102  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 آبان 1397
خبر لیورپول از سان

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که هویت خبری روزنامه پرشایعه سان برکسی پوشیده نیست، موندو دیپورتیوو امروز به استناد خبر روز گذشته این روزنامه مبنی بر تمایل باشگاه لیورپول به دستور یورگن کلوب برای ارائه پیشنهاد 100 میلیون یورویی در ژانویه، مجددا دمبله را در مسیر حاشیه نگه داشت.

 

دمبله که با کوله باری از شایعات بابت بی نظمی های خود در بارسلونا راهی فرانسه و اردوی تیم مل شد هنور در بارسلونا روی جلد روزنامه ها قرار دارد به صورتی که موندو امروز از لیورپول به عنوان پیشنهاد خیلی خاص برای دمبله به ارزش 100 میلیون یورو نام برد که آرسنال نیز وضعیت دمبله را دنبال می کند.

 

طبق گزارش روزنامه، اولویت بارسلونا اصلاح وضعیت دمبله و به اصطلاح، ریکاوری فنی اوست اما اگر پیشنهادی جذاب به دستشان برسد آن را بررسی خواهند کرد.

 

دیدیر دشام سرمربی فرانسه در کنفرانس اخیر خود ضمت تایید دیر کردن های دمبله اعلام کرد که دمبله باید هرچه سریعتر اوضاع را تغییر دهد چون این برای همه بهتر است وگرنه مجبور است تا این موضوع را طور دیگری به او بفهماند چون دشام در دور قبل بازی های ملی در هشدار به دمبله اعلام کرده بود که او از خواسته ها در بالاترین سطح آگاه نیست.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.