پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا؛ بارسلونا دیگر جذب نیمار را رد نمی کند !

کد خبر : 85214  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 آبان 1397
وقتی نیمار لبخند زد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکای مادرید، نیمار در دیدار دوستانه مقابل اروگوئه وقتی روزنامه نگاری از او درخصوص امکان بازگشت به بارسلونا پرسید بدون اینکه چیزی بگوید تنها لبخند زد درحالی که پیش از این در شبکه های اجتماعی آن را تکذیب کرده بود.

 

مارکا معتقد است که بارسلونا دیگر امکان جذب نیمار را رد نخواهد کرد درحالی که تا قبل از این بازگشت نیمار غیرممکن بود ولی الان درب بارسلونا به روی نیمار باز است که پپ سگورا مدیر باشگاه بارسلونا در گفت و گو با رادیو کادنا سر اعلام نمود که باتوجه به نیاز تیم تصمیم خواهند گرفت.

 

مارکا اعلام کرد که دلیل اصلی میل بارسلونا برای بازگشت نیمار، اشتیاق نیمار برای بازگشت به بارسلونا است و باشگاه این را به خوبی می داند به ویژه وقتی که نیمار همچنان رابطه خوب خود را با رختکن بارسلونا حفظ کرده و تاکنون 5 بار به بارسلونا سفر داشته است.

 

تجارت پدر نیمار

 

پدر نیمار همچنان به تجارت پسر خود ادامه می دهد و هر ساله پسر خود را به باشگاه های بزرگ اروپایی پیشنهاد می دهد و تاکتیک او همواره در جریان است و حالا پس از پیشنهاد دادن پسر خود به پاری سن ژرمن، به دنبال خروج پسر خود به باشگاه بزرگ دیگری است.

 

آرزوی فلورنتینو پرز

 

نیمار هنوز هم بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرز از زمان از دست دادنش در رقابت با بارسلونا است و این هدف بزرگ او برای تابستان 2019 محسوب می شود و برای ارائه یک پیشنهاد بزرگ باتوجه به حساب بانکی پر رئال کاملا آمادگی دارد که از سوی دیگر بارسلونا علی رغم نداشتن منابع مالی کافی برای رقابت با رئال مادرید بازیکنی همچون دمبله را می تواند وارد معامله کند.

 

فروشنده بودن پاری سن ژرمن

 

از سوی دیگر پاریسی ها نشان داده اند که در فروش بازیکنان بسیار سخت گیر هستند و به نظر می رسد ترک پاری سن ژرمن باتوجه به خبر توافق نیمار با ناصر الخلیفی مبلغی درحدود 222 میلیون یورو خواهد بود که پاریسیها او را با پرداخت بند آزادسازی اش به خدمت گرفتند.

 

نظرسنجی ؛ معاوضه دمبله برای بازگشت نیمار؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.