پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توپ طلا ; حالا رونالدو احساس مسی را میداند

کد خبر : 85310  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 آذر 1397
خشم رسانه های ایتالیا از تاثیر پرز

اختصاصی بارسا نیوز - در ایتالیا صحبت از نفوذ فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید در کسب توپ طلا است . همین مساله عصبانیت رسانه های مادریدی را در پی داشته است .

 

رسانه های ایتالیایی معقتدند که توپ طلا باید به کریستیانو برسد و از نامزدهایی که پیرامون این جایزه مطرح میشوند خشمگین هستند . طبق شایعات رونالدو و مسی جزو 3 نامزد توپ طلا نیستند و امباپه , واران و مودریچ برای آن رقابت میکنند .

 

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو - Leo Messi and Cristiano Ronaldo

 

آ.اس میگوید اعتراض به تاثیر فلورنتینو پرز در این جایزه عجیب است زیرا اگر پرز تاثیرگذار است جوایز رونالدو در 9 سال حضورش در رئال مادرید زیر سوال میرود . از طرفی آنها به این نکته نیز اشاره میکنند که اگر پرز تاثیر دارد چرا سال ها طول کشید تا رونالدو در توپ طلا به مسی برسد و بر همین اساس تاثیر پرز را غیرمنطقی میدانند .

 

آ.اس در ادامه نیز نوشت که امسال نباید تاثیر جام جهانی را نادیده گرفت . رقابتی که به گفته این منبع رونالدو در آن خوب نبود و این ربطی به رئال مادرید ندارد .

 

چیزی که در این بحث ها مطرح میشود شایستگی بیشتر مسی را نشان میدهد زیرا مسی متعلق به تیم رقیب رئال مادرید است و به اندازه رونالدو توپ طلا کسب کرده است و این درحالیست که کریستیانو با وجود آنچه تاثیر پرز گفته میشود برای رسیدن به مسی به سال های زیادی نیاز داشت .

 

# به نظر شما 3 نامزد نهایی باید چه کسانی باشند ؟

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.