پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

از دست رفتن فصل رافینیا به کام دنیس و آلنا

کد خبر : 85398  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 آذر 1397
فرصتی برای تغییر بزرگ

اختصاصی بارسانیوز – با پارگی رباط صلیبی زانوی رافینیا آلکانتارا در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید، این هافبک برزیلی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت تا بدین ترتیب فصل جاری را از دست داده باشد.

 

از این رو طبق گزارش اسپورت، مصدومیت رافینیا فرصت خوبی را برای دنیس سوارز و کارلس آلنا به وجود خواهد آورد هرچند که گزینه جذب بازیکن در زمستان نیز وجود خواهد داشت.

 

درحالی که اضافه شدن آلنا به تیم اصلی از ژانویه 2019 پیشبینی شده بود حالا با مصدومیت رافینیا وضعیت بهتری برای او جهت رسیدن فرصت بازی به وجود آمده که با توجه به رشد یافتن در لاماسیا می تواند به راحتی خود را با تیم اصلی وفق دهد.

 

آلنا در این فصل پس از نمایش خوب مقابل لئونسا توانست در یک بازی لالیگایی مقابل رئال بتیس نیز حضور یابد ولی با این حال از ابتدای فصل به عنوان مهره کمکی تیم دوم فعالیت داشته و تا ژانویه به همین روند ادامه خواهد داد.

 

دنیس سوارز پس از مصدومیت در پیش فصل، با رسیدن به آمادگی در برنامه ارنستو والورده قرار نگرفت که والورده در کنفرانس خود قبل از بازی با اتلتیکو مادرید اعلام کرد که می داند دنیس از بازی نکرن حیرت زده می باشد.

 

از این رو انتظار می رود که دنیس سوارز در زمستان بارسلونا را ترک کند اما حالا با مصدومیت رافینیا او دوباره درخصوص آینده اش فکر خواهد کرد. دنیس در فصل جاری تنها مقابل لئونسا بازی کرد که نتوانست نمایش خوبی داشته باشد در نتیجه برخلاف آلنا از لیست بازی بعدی تیم خط خورد.

 

دنیس در فصل جاری در 3 دیدار لالیگایی مقابل ژیرونا، والنسیا و بتیس در لیست والورده قرار گرفته و همچنین بازی مقابل تاتنها در لندن که علاقه مندی باشگاه های آرسنال، ناپولی و میلان را دراختیار دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.