پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماتیاس دی لیخت: شبیه به پیکه هستم !

کد خبر : 85520  |  زمان ارسال : جمعه 9 آذر 1397
ستاره 19 ساله آژاکس

اختصاصی بارسانیوز ماتیاس دی لیخت مدافع ملی پوش هلندی 19 ساله باشگاه آژاکس که بارسلونا را نسبت به جذب خود علاقه مند می بیند، شخصا خودش را شبیه به جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا دانست.

 

دی لیخت که بابت هماهنگی با سبک بازی بارسلونا موردنظر باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله منچستر سیتی پپ گواردیولا نیز است در مصاحبه با آخرین نسخه مجله ELF Voetbal که از سوی این مجله بهترین بازیکن سال هلند اعلام شد گفت:

به عنوان یک بازیکن فکر می کنم که بیشتر شبیه به پیکه هستم. کنترل توپ و بازی سازی از عقب را دوست دارم و در دفاع نیز قوی هستم. من مثل پیکه کارم را به عنوان هافبک آغاز کردم. سبک بازی آژاکس مشابه بارسلونا است یعنی با پرس شدید، جلو بودن خط دفاعی و تمایل به دراختیار داشتن مالکیت توپ زیاد. در ایتالیا مدافعان جایگاه باارزشی دارند. مدافعانی چون کیلینی، کاناوارو، مالدینی، بارسی، نستا و غیره مدافعانی هستند که شما برای دیدن بازی آن ها به استادیوم خواهید رفت درحالی که این موضوع زیاد اتفاق نمی افتد که برای دیدن بازی مدافعان به استادیوم بروید.

 

در شرایطی که بارسلونا باتوجه به مخالفت اومتیتی با عمل جراحی زانویش برای مدافع فرانسوی خود روش مراقبتی را در پیش گرفته و او را به قطر می فرستد و بارسلونا به دنبال جذب مدافع خواهد بود اما مارک اوورمارس مدیر ورزشی آژاکس فروش ماتیاس و فرنکی را تا انتهای فصل امکان پذیر نمی داند و از این رو بارسلونا در صورت نیاز به دنبال جذب مدافع باتجربه برای صرفا یک نیم فصل خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.