پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رصد کوکوریا توسط بارسلونا !

کد خبر : 85530  |  زمان ارسال : شنبه 10 آذر 1397
رامون پلانس از نزدیک نظاره گر بود

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، رامون پلانس دستیار اریک آبیدال دیدار رایو وایکانو و ایبار را از نزدیک تماشا کرد دیداری که مارک کوکوریا مدافع چپ قرضی بارسلونا در ان حضور داشت.

 

کوکوریا که در ابتدای فصل باتوجه به انتخاب شدن میراندا توسط ارنستو والورده به عنوان جایگزین جوردی آلبا از تیم دوم راه خروج از تیم دوم را درپیش گرفت به صورت قرضی به ایبار پیوست و پس از درخشش در دیدار مقابل رئال مادرید باتاثیرگذاری روی هر سه گل تیمش به عنوان هافبک چپ، حتی توجه باشگاه بارسلونا را نیز برانگیخت.

 

از این رو رامون پلانس برای دیدن بازی این مدافع چپ جوان راهی مادرید شد در دیداری که کوکوریا از ابتدا در ترکیب حضور داشت که مندیلیبار چندین بار از او ستایش کرده است:

او تابحال خیلی بازی نکرده بود. او در بازی قبل خوب کار کرد. او ما را بابت بازی در پستی که عادت نداشت متعجب کرد چون اغلب در دفاع چپ بازی می کرد.

 

کوکوریا مقابل رایو وایکانو در سیستم 1-3-2-4 به مانند بازی های اخیر به عنوان وینگر چپ بازی کرد.

 

مارک کوکوریا در شرایطی به خوان میراندا ترجیح داده نشد که دو سال از او بزرگتر است که دلیل این تصمیم باشگاه را می توان به راضی نگه داشتن میراندا جهت ماندن در بارسلونا ربط داد چون میراندا باشگاه را درصورت عدم دریافت تضمین جهت رسیدن به تیم اصلی تهدید به خروج کرده بود که این با حضور ککوریا به عنوان بازیکن هم پست او ممکن نبود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.