پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پسر بچه معروف طرفدار مسی در خطر گرفتار شدن به دست طالبان

کد خبر : 85676  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 آذر 1397
2 سال پس از ملاقات با مسی , پسر افغان با خانواده اش مجبور به ترک روستای خود شده اند

اختصاصی بارسا نیوز - طرفدار معروف مسی در خطر طالبان است . مرتضی احمدی در سال 2016 به دلیل پوشیدن پیراهنی از جنس کیسه پلاستیکی با نام مسی معروف شد . او مدتی بعد در یک مسابقه دوستانه در قطر با مسی دیدار کرد .

 

شهرت مرتضی اما برای او خوب نبوده است و آنها مجبور شدند تا از دست طالبان فرار کنند .

 

اکنون مرتضی 7 سال دارد و با خطر مرگ توسط طالبان مواجه شده است . خانواده او مجبور به ترک خانه خود شده و در کابل پنهان هستند . شرایط زندگی برای آنها بدون سرپناه و بهداشت , نامناسب گزارش میشود . علت تنفر طالبان از مرتضی این است که این گروه تروریستی از ورزش متنفر هستند .

 

مادر مرتضی به خبرگزاری فرانسه گفت که آنها هنگام فرار مجبور هستند چهره پسر خود را با روسری بپوشانند . او همچنین گفت " آنها گفته اند اگر او ( مرتضی ) را دستگیر کنند او را قطعه قطعه خواهند کرد " .

 

مادر مرتضی گفته یکی از درخواست های طالبان از آنها این است که پول دریافتی از مسی را به آنها بدهند یا آنها پسرشان را میگیرند .

 

خانواده مرتضی هدیه ارزشمند مسی شامل یک کیت امضا شده و یک توپ را با خود نیاورده اند . البته این مساله برای مرتضی قابل درک نیست و او از این اقدام ناراضی است و گفت " من آن را میخواهم تا بتوانم بازی کنم . وقتی من او ( مسی ) را ملاقات کنم به او میگویم [ سلام , حال شما چطور است ؟ ] . سپس او میگوید متشکرم و من با او به زمین میروم و بازی او را تماشا خواهم کرد" .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.