پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: برای رسیدن هر سه مصدوم خوشبین هستم؛ فعلا اومتیتی را حذف نکرده ایم

کد خبر : 85701  |  زمان ارسال : جمعه 16 آذر 1397
دربی ربطی به فاصله دو تیم ندارد

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در هفته 15 لالیگا دربی حساسی را مقابل اسپانیول برگزار خواهد کرد که ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از این بازی حاضر شد.

 

والورده درخصوص بازی گفت:

در دربی فاصله ای بین تیم ها وجود ندارد. دربی یک بازی پرتنش است و ربطی به وضعیت جدول ندارد. آن ها آخرین بازی خود را در خانه از دست داده اند اما 5 پیروزی پیاپی خانگی داشتند پس در زمین خودشان خیلی قوی کار کرده اند. ارزش 3 امتیاز بازی اندکی بابت دشواری آن بیشتر است.

 

تاثیر روبی روی اسپانیول؟

اسپانیولی متفاوت ساخته. نمی دانم که خطرناک تر از بازی فصل قبل هستن یا نه . به یاد دارم که سال قبل در جام حذفی به آن ها در بازی رفت باختیم و ر لیگ در دیداری سخت مساوی کردیم. ان ها در فصل قبل دفاعی تر بودند و قدرتمند رد ضدحملات اما در این فصل به دنبال توپ ربایی هستند تا به سرعت ضدحمله بزنند. خواهیم دید که بازی دشوار خواهد بود یا نه

 

وضعیت آرتور و آرتورو ویدال؟

دیروز کامل تمرین کردند و خوشبین هستیم.

 

جو استادیوم؟

امیدوارم فضایی خوب همراه با حفظ احترام باشد. انتظار دیداری هیجان انگیزی را داریم چون بازیکنان خوبی برای خلق موقعیت دارند. امیدوارم که به نفع ما شود.

 

اسپانیول به سبک بارسلونا؟

تیم های روبی همیشه به تیم هایی با بازی سازی از عقب و پرس از جلو شناخته شده هستند. او بازیکنانی چون مارک روخا و گرانرو در میانه زمین دارد که موقعیت های زیادی ایجاد می کنند. ان ها بورخا را نیز دارند که خرید خوبی بوده است.

 

ترکیب؟

همه بازیکنان یکسان نیستند و هر بازیکنی از دیگری متفاوت است. هرکسی تیم را یک مدل هدایت می کند. سرمربی مجبور است تنها 11 نفر را وارد زمین کند در شرایطی که همه بازیکنان شایسته بازی کردن هستند. تصمیم با سرمربی است.

 

پیکه؟

او فصلی عالی را سپری کرده و امیدوارم که جو فردا عالی باشد

 

مامور مهار برای مسی؟

با شناختی که از روبی دارم فکر نمی کنم چنین تصمیمی بگیرد اما به هر حال تصمیم با او خواهد بود.

 

صمیمیت بین دو باشگاه؟

باید روابط را عادی کرد. فکر می کنم رابطه دو باشگاه و بازیکنان خوب است ولی به هر حال رقابت هست  و در زمین هیچ رفاقتی وجود ندارد. پس از بازی اگر برنده شویم، رقیب بردمان را تبریک خواهد گفت و برعکس

 

لوئیس سوارز؟

اعتقاد دارم که در دسترس خواهد بود. نمی خواهم بیش از حد نگران باشم. باید کمی مراقب باشیم اما فکر می کنم که بدون مشکل بازی خواهد کرد.

 

اهمیت وجود سوارز؟

داشتن و نداشتن او طرح بازی ما را تغییر می دهد. مونیر می تواند در پست او بازی کند اما مشخصات بازی متفاوتی دارند و ما همچنین مسی را داریم که در این وضعیت نیاز به هافبکی داریم که مثل ویدال رو به جلو حرکت کند.

 

جذب مدافع میانی؟

می خواهیم درخصوص بازگشت اومتیتی خوشبین باشیم و باید ثبر کنیم. اعتقاد داریم به خوبی درمان خواهد شد. باید برگردد تا ببینیم وضعیت چگونه است.

 

14 گلزن بازیکن بارسلونا؟

امار خوبی برای ما است چون گلزنان ما صرفا دو یا سه بازیکن نیستند. دوست داریم که بازیکنانی با تعداد گل زیاد نیز داشته باشیم که داریم اما پرتعداد بودن گلزنان اهمیت دارد.

 

سبک نامنظم ویدال؟

ویدال همه چیز به تیم شما می دهد و تلاش زیادی انجام می دهد. او میل تهاجمی زیادی دارد. ما تیمی هستیم که سعی در مدیریت پست بازی بازیکنان داریم اما باید به بازیکنان نیز آزادی عمل داد.

 

ریکی پویگ؟

خبر خوب این است که بازیکنانی وجود دارند که وقتی در تیم اصلی فرصت بازی به دست می آورند به خوبی بازی می کنند که ریکی نیز یکی از این موارد است. او باید روی تیم دوم تمرکز کند. این اولین فصل حضور مشترک او بین تیم دوم و اصلی محسوب می شود و فرصت های بیشتری خواهد داشت و امیدوارم که بازیکن تیم اصلی شود مثل آلنا

 

آرتور؟

بازیکنی است که با ما خیلی در کنترل جریان بازی کمک می کند. او رابط بازیکنان تیم است و محرک تیم برای حرکات رو به جلو است. او متفاوت از بقیه است و امیدواریم که به خوبی ریکاوری شود

 

دمبله در ترکیب اصلی؟

فردا خواهیم دید

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.