پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وقت بازی بچه های لاماسیا مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان است

کد خبر : 85795  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 آذر 1397
گزارشی از بارسا بلوگرانا

اختصاصی بارسا نیوز - والورده باید به بازیکنان خسته خود در لیگ قهرمانان استراحت دهد .  برای بارسلونا هیچ زمانی برای نمایش استعداد های لاماسیا بهتر از بازی با تاتنهام در روز سه شنبه نبوده است . هر بازیکنی که پیراهن بارسلونا را میپوشد از جان مایه میگذارد و اگر بازیکنان بارسلونا بازیکنان بارسا B ببینند که حتی احتمال کمی وجود دارد که بتوانند والورده را تحت تاثیر قرار دهند آنها تلاش خود را 10 درصد بیشتر میکنند .

 

ممکن است تاتنهام برنده این بازی شود اما لاماسیایی ها سخت تلاش خود را میکنند . بارسلونا 2 بازی دیگر در لالیگا برابر لوانته و سلتاویگو دارد و با توجه به مصدومیت ها باید پیروز شود و هیچ منطقی وجود ندارد که بگوید بازیکنان اصلی باید سه شنبه شب بازی کنند .

 

این فرصت عالی برای ریکی پویچ و کارلس آلنا و دیگران است تا مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ جزیره برای پیروزی رقابت کنند .

 

اگر مسی میخواست بازی کند به او بگویید " نه " , او میتواند برای رکورد رونالدو حداقل یک بازی دیگر صبر کند .

 

پوچتینیو دوست دارد فوتبال را درست بازی کند و سبک تماشایی دارد و بازیکنان خوبی نیز در اختیار دارند اما والورده میتواند بازیکنانی که نیاز دارد را در زمان مناسب بازی دهد . با توجه به اهمیت این بازی برای آنها , انتظار میرود بازی چالشی باشد .

 

در بازی پیش فصل منیر الحدادی , میراندا , دنیس سوارز , یاسپر سیلسن و بازیکنان دیگری از تیم اول بازی کردند ( برخی جدا شدند ) .

 

پویچ , بالو تابلا , سرجی پالنسیا , الکس کولادو , مارک کوکوریا نیز در پیش فصل مقابل تاتنهام قرار گرفتند .

 

بله ما معقدیم که والورده مربی محتاطی است و واقعا دوست ندارد ریسک کند پس او باید برای این بازی بر این اساس تصمیم بگیرد که " یک بازی تشریفاتی " است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.