پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: وضعیت دمبله چیز تازه ای نیست؛ افت کوتینیو؟

کد خبر : 85802  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 آذر 1397
امیدوارم آرتور ترخیص شود

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در شرایطی که صعود خود را به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده پذیرای تاتنهام خواهد بود.

 

والورده با حضور در کنفرانس مطبوعاتی درخصوص بازی گفت:

انتظار یک بازی سخت را داریم چون هم از لحاظ آمادگی بدنی و تاکتیکی بسیار قدرتمند هستند. با این حال ما بازهم برای برد وارد زمین خواهیم شد. مثل سال قبل و شرایط اسپورتینگ لیسبون که پیروز شدیم. ما به همه تیم ها احترام می گذاریم.

 

دمبله؟

اوضاع او را باید در داخل باشگاه بین خودمان حل و فصل کنیم. این موضوعی جدید نیست و سعی خواهیم کرد تا به او کمک کنیم چون استعداد زیادی دارد. دمبله بازیکنی است که درون زمین چیزهای زیادی به ما می دهد. با این حال در داخل باشگاه رفتار و نحوه برخورد مخصوص به خودمان را داریم. سعی داریم تا به همه کمک کنیم. این ها شرایطی است که در طول فصل رخ می دهد و آنچه که ما می خواهیم انجام دهیم کمک به بازیکنانمان است. سعی خواهیم کرد تا مشکل را حل کنیم.

خب شرایط ان روز اینطور بود. دمبله به خوبی در دربی کار کرد و برنده شدیم و شما نیز انتظار روز آرامی را داشتید، اما خب اینگونه مسایل اتفاق می افتد و امیدواریم که این موضوع را حل و فصل کنیم.

 

تغییرات در ترکیب بازی فردا؟

بله تغییراتی خواهیم داشت چون قبلا صعود کرده ایم و همچنین بازی مهمی شنبه برگزار کردیم و می توانیم استراحت دهیم. من می دانم که تاتنهام نیز برخی بازیکنان مهم خود چون هری کین را برای این بازی آماده نگه داشت و بازی نداد.

ما بازیکنانی داریم که به تازگی از مصدومیت برگشته اند همچون لوئیس سوارز و مسلما انجام دو بازی طی 3 روز دشوار است.

 

مسی؟

تا 24 ساعت دیگر جوابتان را خواهید فهمید. اینتر هیچ ترسی برای بازی در زمین خود ندارد پس اینتر نگران نیست اما بازهم می گویم که ما سعی خواهیم کرد تا پیروز شویم. فردا خواهیم دید.

 

آرتور می رسد؟

امیدوارم که ترخیص پزشکی را دریافت کند. مقابل اسپانیول در لیست قرار نگرفت چون دیداری پربرخورد انتظار می رفت و بابت تردیدی که داشتیم رسک نکردی.

 

هری کین؟

بازیکنی بزرگ است. دوست ندارم در مورد بازیکنان تیم حریف صحبت کنم. می خواهم تلاش خودم را برای حداکثر خارج کردنش از جریان بازی و ارتباط با هم تیمی هایش انجام دهم.

 

احتمال بازی کردن سیلسن؟

بله این احتمال وجود دارد.

 

تجربه تاخیر در تمرین؟

بله من چیزهای زیادی دیده ام، اینکه هم تیمی هایم دیر کنند یا حتی خودم. بارها اتفاق افتاده است.

 

انگیزه پس از صعود؟

می خواهیم پیروز شویم چون چشم همه به ما است. ما نیز می خواهیم روند شکست ناپذیری خودمان را ادامه دهیم. برای تاتنهام و اینتر احترام قائلیم اما کار خودمان را انجام خواهیم داد. این فصل در لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفته ایم.

 

اقت کوتینیو؟

او بازیکنی بسیار مهم است، بازیکنی اساسی در تیم محسوب می شود و می خواهد بازی های زیادی انجام دهد. پیش از این درخصوص لوئیس سوارز چنین نگرانی وجود داشت. روزی که کوتینیو خوب باشد بازیکنی تعیین کننده می شود

 

نحوه بازی تاتنهام؟

همان تیم بازی رفت در لندن خواهند بود اگرچه دو بازیکنی دارند که در بازی رفت نداشتند مثل دله علی و اریکسن.

 

آرتورو ویدال؟

از ارزش او باخبریم چون او متفاوت از سایر بازیکنانمان است. شور و اشتیاق او خیلی بالا است.

 

ورمالن؟

فکر می کنیم در شرایط بازی هست چون قبلا او را در جام حذفی چک کردیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.