پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتفاقی که بعد از 12 سال برابر تاتنهام تکرار شد : درصد مالکیت بارسلونا کمتر از رقیب !

کد خبر : 85903  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 آذر 1397
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - هواداران بارسلونا پیوسته فلسفه تیم تحت هدایت والورده را زیر سوال میبرند زیرا به اعتقاد آنها تیم از دوران طلایی پپ گواردیولا روز به روز بیشتر فاصله میگیرد . ارنستو والورده با سبک خود تیم را به مرحله بعد لیگ قهرمانان بُرده است اما بسیاری از علاقه مندان به تیکی تاکا از او انتقاد میکنند .

 

هواداران منتقد والورده حالا یک دلیل دیگر بر ضد این سرمربی دارند : بارسلونا سه شنبه شب پس از 12 سال برابر تاتنهام مالکیت توپ را از دست داد . کاتالان ها در بازی برگشت مقابل تاتنهام در مرحله گروهی 2018/19 تنها 48 درصد مالکیت توپ داشتند .

 

 

آخرین بار که بارسلونا کمتر از رقیب مالکیت توپ داشت به دسامبر سال 2006 برمیگردد . بارسا در برابر وردربرمن با فرانک رایکارد تنها 42 درصد مالکیت توپ داشت .

 


البته دلیل اینکه بارسلونا بازی برابر تاتنهام را ساده گرفت این بود که صعود تیم هفته گذشته مقابل آیندهوون ( 2-1 ) به عنوان تیم اول قطعی شده بود . بنابراین ارنستو والورده با توجه به سختی بازی های پیش رو و خستگی بازیکنان مهم به سوارز , مسی , بوسکتس , پیکه , آلبا و تراشتگن استراحت دhد و به جای آنها از مونیر الحدادی , کارلس آلنا , خوان میراندا , توماس ورمائلن و یاسپر سیلسن استفاده کرد . برعکس بارسلونا اما تاتنهام با انگیزه بالایی به نیوکمپ آمد زیرا آنها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان بودند و به خصوص در دقایق پایانی تلاش بیشتری برای گلزنی کردند تا جایی که این تلاa دقیقه 84 نتیجه داد و گل تساوی را به ثمر رساندند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.