پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سند اسپورت برای والورده؛ دمبله موثرتر از کوتینیو !

کد خبر : 85957  |  زمان ارسال : جمعه 23 آذر 1397
بررسی اسپورت از معضل والورده

اختصاصی بارسانیوز – همانطور که ما در نسخه روزانه امروز خود از نتیجه نظرسنجی دو روز قبل خود از کاربران بارسانیوز رونمایی کردیم، 73 درصد از کاربران یعنی معادل 3 از 4 نفر موافق با بازی کردن دمبله در کنار مسی و سوارز در مثلث تهاجمی هستند که اسپورت نیز روی همین موضوع تاکید داشته است.

 

طبق گزارش اسپورت، والورده در دیدار مقابل لوانته با چالش انتخاب از بین دمبله و کوتینیو مواجه خواهد بود چون هم اکنون وضعیت دمبله و کوتینیو معکوس شده و از طرفی ادامه دار بودن نیمکت نشینی کوتینیو به عنوان گران قیمت ترین خرید باشگاه کاری سخت خواهد بود.

 

درحالی که والورده در بازی های اخیر بابت عملکرد پایین تر از حدانتظار کوتینیو کار سختی برای نیمکت نشین کردن او و بازی دادن به دمبله در ترکیب اصلی نداشت اما والورده این موضوع را طبیعی دانست چون کوتینیو به تازگی از مصدومیت رهایی یافته است ولی به نظر می رسد که دیگر چنین بهانه ای کارساز نخواهد بود چون کوتینیو می خواهد در ترکیب اصلی بازی کند.

 

درحالی که والورده این مشکل را در ابتدای فصل با بازی دادن به کوتینیو در پست هافبک چپ و دمبله در پست وینگر چپ حل کرده بود اما رفته رفته آرتور جایگاه ثابتی در هافب چپ پیدا کرد تا کوتینیو وینگر چپ شود اما حالا هر سه بازیکن آماده هستند.

 

باتوجه به روال این فصل، والورده باید از بین دمبله، کوتینیو و آرتور یک نفر را در ترکیب اصلی قرار ندهد که این احتمال از بین کوتینیو و دمبله بیشتر است.

 

پاس گلگلدقایق بازیتعداد بازیبازیکنان
344677عثمان دمبله
104176فیلیپه کوتینیو

 

از این رو اسپورت به بررسی عملکرد این دو در مثلث تهاجمی پرداخت که در ان دمبله از ماه نوامبر تاکنون با تعداد دقایق بازی تقریبا یکسان عملکرد خیلی بهتری نسبت به کوتینیو داشته است.

 

دمبله در 5 بازی اخیر بارسلونا 3 گل و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرده است که از فرم عالی مهاجم فرانسوی خبر می دهد که در این صورت کوتینیو قربانی خواهد شد.

 

از ابتدای ماه نوامبر، هر دو بازیکن تقریبا به میزان یکسانی بازی کرده اند اما دمبله 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل نیز داده است درحالی که کوتینیو تنها 1 پاس گل داشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.