پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا : رئال مادرید یک رونالدینیو میخواهد

کد خبر : 86010  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 آذر 1397
سانتیگو برنابئو خسته کننده شده است . بارسلونا در سال 2003 در چنین نقطه ای قرار داشت . داشتن یک فوتبالیست نخبه میتواند این مشکل را برطرف کند .

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا نوشت : بسیاری معتقدند که تغییر بزرگ در بارسلونا به لطف لبخند رونالدینیو بوده است . شاید گفتن این جمله خیلی اغراق آمیز باشد زیرا در این صورت نفوذ کرایوف , مدیریت لاپورتا و حتی بازیکنان مهمی دوران فرانک رایکارد را نادیده میگیرد اما بارسلونا به یک بازیکن که نگاه ها را مجذوب کند نیاز داشت و آن رونالدینیو بود .

 

در حال حاضر مسی در بارسلونا چنین نقشی دارد زیرا هر فوتبال دوستی میخواهد بازی او را تماشا کند . برخی برای مسی میخواهند بازی بارسلونا را ببینند ( حتی طرفداران تیم های دیگر ) . این اتفاق مدتی قبل برای رئال مادرید با حضور کریستیانو رونالدو رخ داد . پس از خروج کریستیانو این تیم دیگر بازیکن نخبه ندارد .

 

 

درست است که رونالدو بیشتر از اینکه سرگرم کننده باشد ( اشاره به بازی نمایشی ) یک بازیکن موثر بود اما موفق شد مانند مسی , نیمار و یا هازارد یک پیوند ویژه ایجاد کنند و با گلزنی شادی زیادی به ارمغان بیاورد .

 

امروز مادرید در نقطه مشابه سال 2003 بارسلونا ایستاده است و به یک رهبر برای پروژه اش نیاز دارد کسی که نگاه ها را به خود خیره کند و هواداران بخواهند او را از تلویزیون ببینند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.