پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مادر رابیو : پسرم پاریسن ژرمن را ترک خواهد کرد !

کد خبر : 86137  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 آذر 1397
هیچ راه برگشتی وجود ندارد !

اختصاصی بارسا نیوز - مادر آدریان رابیو سکوت خود را شکست و از خروج صحبت کرد.

 

طبق گزارش as ، داستان رابیو در حال اتمام است و او بعد از پایان قراردادش فرانسه را ترک خواهد کرد هر چند که مقصد بعدی او مشخص نیست. مادر رابیو که ایجنت او نیز است عنوان کرد پسرش فرانسه را ترک خواهد کرد و برای این تصمیم هیچ راه برگشتی نیز وجود ندارد.

 

خروج رابیو از پاریسن ژرمن

 

رئیس باشگاه در گذشته به ما گفت ما عضو یک خانواده بزرگ هستیم اما من صحبت او را قبول ندارم. امروز هنریکه به من حمله کرد و حالا من حق دارم سکوت خود را رو بشکنم و در مورد این مسئله صحبت کنم. در تابستان گذشته خواهان خروج از فرانسه بودیم و از باشگاه خواستیم که رابیو را به فروش برسانند اما آن ها به من اجازه دخالت و تصمیم در این زمینه را ندادند. باشگاه بارسلونا برای جذب پسرم اقدام کرده بود اما پاریس جوابش منفی بود.

 

تصمیمی که برای خروج گرفتیم کاملا قطعی است و هیچ راه برگشتی وجود ندارد. وضعیت به طور کامل تمام شده است . پسرم در این مکان حامی ندارد و به نوعی زندانی است. اون آزادی خود را پس میگیرد . ما طبق قانون حق نداریم تا 1 ژانویه با باشگاهی مذاکره کنیم و تا آن زمان صبر خواهیم کرد.

 

مسئله ما برای ترک فرانسه پول نیست و هرگز برای این موضوع با پاریسن ژرمن مذاکره ای نداشتیم. این تنها راه برای آزادی و خروج رابیو است و ما تمام پیشنهاد های دریافتی را بررسی میکنیم و در تابستان به صورت بازیکن آزاد فرانسه را ترک میکنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.