پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت؛ جذب مدافع میانی تا ساعاتی دیگر ! (+ عکس)

کد خبر : 86142  |  زمان ارسال : پنجشنبه 29 آذر 1397
امروز تا فردا؛ کریستینسن پلن A، موریو پلن B

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، بارسلونا می تواند طی چند ساعت آینده یعنی طی امروز تا فردا تکلیف قلب خط دفاع خود را با جذب بازیکن از بین آندریاس کریستینسن و جیسون موریو از والنسیا مشخص شد.

 

طبق گزارش اسپورت، اولویت بارسلونا روی جذب کریستینسن است اما مذاکرات بر سر جذب او خیلی پیچیده خواهد بود چون چلسی قصد فروش مدافع آینده دار خود را ندارد.

 

در صورت ناکامی در جذب کریستینسن، بارسلونا اقدام به جذب جیسون موریو خواهد کرد که از روز گذشته مذاکرات برای جذب او آغاز شد و انتخاب ارنستو والورده است علی رغم اینکه باشگاه با آن موافق نیست.

 

طبق گزارش منتشر شده، باشگاه بارسلونا از چندین هفته قبل نسبت به جذب یک مدافع میانی تصمیم گرفته و مصدومیت ورمالن شک و تردیدها را از بین برده است که ارنستو والورده از مدت ها قبل درخواست خود برای جذب یک مدافع میانی را به باشگاه داده بود در شرایطی که فصل قبل را مجبور شد تا به خواسته باشگاه برای اضافه شدن یری مینا تن دهد.

 

 

به همین دلیل والورده خواستار جذب مدافع به صورت فوری و در اسرع وقت است تا زمان بابت مذاکرات طول نکشد  که در صدر لیست خرید، آندریاس کریستینسن حضور دارد.

 

طبق گزارش اسپورت پیشنهاد بارسلونا برای کریستینسن جذب قرضی 3 میلیون یورویی به اضافه بند خرید بیش از 40 میلیون یورو در انتهای فصل است که با این حال ارنستو والورده به جذب جیسون موریو می نگرد که باشگاه با خرید او موافق نیست.

 

والورده معتقد است که جیسون در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و از تجربه کافی نیز در لالیگا برخوردار است و می تواند تاثیر فوری داشته باشد که این انتقال می تواند به صورت قرضی به مدت 6 ماه با پرداخت شدن دستمزدش از سوی بارسلونا و پرداخت 1.5 میلیون یورو صورت بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.